ПАРАДИГМАЛЬНЫЙ АНАЛИЗ В СРАВНИТЕЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ

Авторы

  • М. Т. Есеева Казахский Национальный Университет им аль-Фараби

Ключевые слова:

педагогика, дисциплина, образование,

Аннотация

Бұл мақалада салыстырмалы- педагогикалық зерттеулердегі мəселені талдаудың парадигмалық тұрғысы қарастырылады. Білім беру жүйесіне талдау жасаудағы парадигмалық тұрғы негізінде ғана, ұлттық арқылы бейнеленетін адамзаттың барлық сұраныстарының ерекшелігі мен ұқсастықтарын көруге мүмкіндік бар. Зерттеу барысындағы білім берудің мағыналы ұлттық жүйесінің, теориялық айқындалған білім беру моделімен нақты білім беру жүйесімен салыстырғанда, олардың ерекшеліктерін барынша нақтылап көру мүмкіндігі бар.

Библиографические ссылки

1. Ильин Г.Л. Образование и культура: поиски взаимного соответствия. – М., 1992. – 3 с.
2. Корнетов Г.Б. Парадигмы базовых моделей образовательного процесса/Педагогика.- 1999. - № 3. - С. 43-48.
3. Ямбург Е.А. Школа для всех. – М., 1996. – 346 с.
4. Валицкая А.П. Философские основания современной парадигмы образования//Педагогика. – 1997, №3. – С. 15-19.
5. Загвязинский В.И. Методология и методика социально-педагогического исследования:– М., 1995. – 17 с.
6. Таубаева Ш.Т. Исследовательская культура учителя: методология, теория и практика формирования. – Алматы: Алем, 2000. - 381 с.
7. Голованова Н.Ф. Общая педагогика. Учебное пособие. - СПб.: Речь, 2005. - 317 с.
8. Богуславский М.В. Корнетов Г.Б. О педагогических парадигмах// Магистр.-1992-с.15-21.
9. Колесникова И.А. Педагогические цивилизации и их парадигмы //Педагогика. – 1995, №6. – С. 84-89.

Загрузки

Опубликован

2016-01-15

Выпуск

Раздел

Сравнительное образование