Сұраныс негізінде оқыту: стратегиялары мен артықшылықтары

Авторлар

  • A Meirbekov Международный казахско-турецкий университет имени Х. А. Яссави, Казахстан, г. Туркестан http://orcid.org/0000-0002-9439-0614
  • Y Salikhanova Қ.А. Яссауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті, Қазақстан, Түркістан қ. http://orcid.org/0000-0001-8786-4546

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES.2021.v67.i2.03
        671 362

Аннотация

Бұл мақалада сұраныстарға негізделген оқыту тұжырымдамасы, оны жүзеге асыру стратегиялары және сыныптағы артықшылықтары қарастырылған. Онда сұраныс арқылы оқытудың негізгі компоненттері талқыланады. Сұрау – бұл студенттерге сұрақтар қоюға немесе тиісті жауаптар алуға мүмкіндік беретін конструктивті сұрақтар қоюға мүмкіндік беретін көпжақты әрекет. Сұраныс арқылы оқытуда оқушыларға білім қалай пайда болатындығы және өрнектелетіндігі және өмір бойы қажет білім мен қабілеттерді қалай алуға болатындығы үйретіледі. Зерттеу барысында жалпы теориялық талдау, синтездеу әдістері қолданылды. Бұл мақалада білім алушыларды білімді құруға және шынайы интеллектуалды жұмысқа тартуға бағыттайтын білімге деген сұранысқа негізделген оқытудың стратегиялары, артықшылықтары, тиімділігі туралы теориялық шолу келтірілген. Оқушылардың сұранысқа негізделген оқыту мен білімді құрудағы сабаққа баулу анықтамалары кең ауқымда анықталды. Талдау барысында бағыттарына қарай әр түрлі стратегиялар анықталды.

Зерттеу процесінде тиімді деп анықталған анықтамалар, стратегиялар мен сұранысқа негізделген оқытудың артықшылықтары оқыту әдістемесінде теориялық дидактикалық құрал ретінде қолданылса болады.

Түйін сөздер: сұраныстарға негізделген оқыту, проблемалық оқыту, стратегия, артықшылықтар, сұраныс, зерттеу.

Жүктелулер

Жарияланды

2021-07-11

Шығарылым

Бөлім

Мамандарды кәсіби дайындаудағы психологиялық-педагогикалық мәселелер