WEB 2.0 және WEB 3.0 технологиялары арқылы жоғары білімде шет тілдерін үйренуді жақсарту: Л.Н. Гумилёв атындағы Еуразия ұлттық университетіндегі жағдайлық зерттеу
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES20258219Аннотация
Ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың қарқынды дамуы инновациялық білім беру құралдарының пайда болуына алып келді, бұл шет тілін үйренуге елеулі әсер етеді. Бұл зерттеу Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінде Web 2.0 және Web 3.0 технологияларының тілдік дағдыларды жетілдіру тиімділігін төрт ай бойы зерттейді. Университет студенттері блогтар, уикилер, әлеуметтік медиа платформалар және семантикалық веб-технологияларды қоса алғанда, әртүрлі сандық құралдарды пайдалана отырып, интерактивті сессияларға қатысты, бұл тікелей және жеке өзара әрекеттесуді жеңілдетті. Сандық мәліметтер 37 элементтен тұратын сауалнама және блогтағы толық рефлексиялар арқылы жиналып, студенттердің тәжірибесі, өзара әрекеттесу динамикасы және қолданылған технологиялық құралдар туралы кері байланыс туралы түсінік берді. Зерттеу нәтижелері Web 2.0 және Web 3.0 құралдарының семантикалық желілерді қолдау мүмкіндігі бар болғандықтан, дәстүрлі әдістермен салыстырғанда оқыту тәжірибесін едәуір байытады, бұл тілдік дағдылардың жақсаруына әкеледі. Зерттеу бұл технологияларды тиімді енгізу үшін үздіксіз педагогикалық бейімделудің қажеттілігін көрсетеді, осылайша өмір бойы оқыту қағидаттарын насихаттайды. Сауалнамаға Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ-дің 100 студенті қатысты. Бұл зерттеудің практикалық маңыздылығы интерактивті және жекелендірілген оқу ортасын қалыптастыратын білім беру стратегияларын ақпараттандыру әлеуетінде жатыр. Болашақ зерттеулер білім беру тәжірибелерін одан әрі жетілдіру және жақсарту үшін бейімделгіш желілік қауымдастықтарға арналуы мүмкін.
Түйін сөздер: Web 2.0, Web 3.0, шет тілін үйрену, білім беру технологиялары, желілік қауымдастықтар, жоғары білім, семантикалық веб, интерактивті оқыту.
