Болашақ мұғалімдердің инновациялық қызметіне дайындық
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES20258212Аннотация
Қазіргі экономиканың инновациялық дамуына назар аудару инновациялық қызметке дайын мамандарға сенім арту қажеттілігін анықтайды. Бұл бүгінгі студенттерге – ертеңгі мұғалімдерге қатысты маңызды. Ғалымдар мен педагог-практиктердің университет түлектерінің инновациялық қызметіне дайындығын дамытуға қызығушылығына қарамастан, қазіргі студенттердің инновациялылығының нақты деңгейі туралы, сондай-ақ оның кәсіби практика контекстінде көрінуі үшін маңызды болуы мүмкін факторлар туралы нақты идеялардың жетіспеушілігі әлі де ашық мәселе болып қала береді. Зерттеу мақсаты: университет түлектерінің – болашақ математика және информатика мұғалімдерінің инновациялық қызметіне дайындығы туралы объективті идеяны қалыптастыру және олардың инновациялық кәсіби қызметіне әсер етуі мүмкін факторларды анықтау. Белгіленген мақсатты іске асыру ғылыми дереккөздерді талдау, студенттер мен оқытушыларға сауалнама жүргізу, сауалнама нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістері негізінде жүзеге асырылды. Зерттеу олардың болашақ мұғалімдердің инновациялық кәсіби қызметіне дайындық деңгейі орташа көрсеткіштерден сәл ғана жоғары екенін анықтады. Зерттеудің теориялық маңыздылығы қарастырылып отырған мәселенің терминологиялық өрісін егжей-тегжейлі талдау және жүйелеу болып табылады. Зерттеудің практикалық маңыздылығы студенттердің жаңашылдығын дамытуға ықпал ететін қазіргі университеттің білім беру ортасының компоненттерін анықтау болып табылады.
Түйін сөздер: инновациялық қызмет, инновативтілік, ЖОО-да мұғалімдерді даярлау, инновациялық білім беру ортасы.
