Перейти к основному контенту Перейти к главному меню навигации Перейти к нижнему колонтитулу сайта
  • Текущий выпуск
  • Архивы
  • Объявления
  • О нас
    • О журнале
    • Отправленные материалы
    • Редакция
    • Контакты
Найти
  • Регистрация
  • Вход
  1. Главная /
  2. Архивы
  • 2025

  • Том 84 № 3 (2025)
  • Том 82 № 1 (2025)
  • Том 83 № 2 (2025)
  • 2024

  • Том 78 № 1 (2024)
  • Том 79 № 2 (2024)
  • Том 80 № 3 (2024)
  • Том 81 № 4 (2024)
  • 2023

  • Том 74 № 1 (2023)
  • Том 75 № 2 (2023)
  • Том 76 № 3 (2023)
  • Том 77 № 4 (2023)
  • 2022

  • Том 70 № 1 (2022)
  • Том 71 № 2 (2022)
  • Том 72 № 3 (2022)
  • Том 73 № 4 (2022)
  • 2021

  • Том 66 № 1 (2021)
  • Том 67 № 2 (2021)
  • Том 69 № 4 (2021)
  • Том 68 № 3 (2021)
  • 2020

  • Том 62 № 1 (2020)
  • Том 63 № 2 (2020)
  • Том 64 № 3 (2020)
  • Том 65 № 4 (2020)
  • 2019

  • Том 58 № 1 (2019)
  • Том 59 № 2 (2019)
1-25 из 54 Далее

Язык

  • English
  • Қазақша
  • Русский

Информация

  • Для читателей
  • Для авторов
  • Для библиотек

Быстрые ссылки


  • Политика журнала
  • Публикационная этика
  • Текущий выпуск

    • Логотип Atom
    • Логотип RSS2
    • Логотип RSS1

    Разработано

    Open Journal Systems

    Отправить материал

    Отправить материал
    Самые читаемые
    • XXI century artificial intelligence in education: SWOT-analysis
      296
    • Formation of readiness of future teachers to use digital educational resources in the conditions of digitalization of education
      286
    • Methods of Activation of Students‘ Cognitive Activity
      214
    • Methods for forming social and communication skills in primary school students with limited intellectual communication opportunities
      206
    • Inquiry-based learning: strategies and benefits
      188

    Creative Commons License
    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

    Copyright © 2022| Pedagogical. Designed by al-Farabi Kazakh National University www.kaznu.kz

    al-Farabi ave., 71/19 Almaty, A15E3C7 KAZAKHSTAN

    Больше информации об этой издательской системе, платформе и рабочем процессе от OJS/PKP.