ЭВРИСТИЧЕСКИЙ ПРИЕМ ПРИ ОБУЧЕНИИ РЕШЕНИЮ ЗАДАЧ В IV КЛАССЕ
Ключевые слова:
педагог, педагогическая деятельность,Аннотация
Жалпы білім беретін мектепте математика пəнінің оқу тапсырмалары ерекше орын алады. Математиканы оқыту есептерді шешу арқылы жүзеге асады. Есептерді шешу барысында оқушылар теориялық білім алады, дағды қалыптастырады, бойына адамгершілік сапалар қалыптастырады, жалпы дамуға жетеді. Мақала IV сыныпта есеп шығарудың эврикалық тəсілі туралы жазылған.Библиографические ссылки
1. Колягин Ю.М., В.А.Оганесян, Учись решать задачи. - М., «Просвещение»,1980.
2.Мазаник А.А. Реши сам.- Минск,1972.
3. Метельский Н.В. Дидактика математики. - Минск,1982.
4. Розет И.М. Что такое эвристика. - Минск, 1969.
5. Гальперин П.Я., Талызина Н.Ф. Формирование знаний и умений на основе теории поэтапного усвоения умственных действий. М.: МГУ, 1968.
2.Мазаник А.А. Реши сам.- Минск,1972.
3. Метельский Н.В. Дидактика математики. - Минск,1982.
4. Розет И.М. Что такое эвристика. - Минск, 1969.
5. Гальперин П.Я., Талызина Н.Ф. Формирование знаний и умений на основе теории поэтапного усвоения умственных действий. М.: МГУ, 1968.
Загрузки
Как цитировать
Велиева, Д. Д. к. (2016). ЭВРИСТИЧЕСКИЙ ПРИЕМ ПРИ ОБУЧЕНИИ РЕШЕНИЮ ЗАДАЧ В IV КЛАССЕ. Вестник КазНУ. Серия педагогическая, 33(2). извлечено от https://bulletin-pedagogic-sc.kaznu.kz/index.php/1-ped/article/view/151
Выпуск
Раздел
Методика преподавания дисциплин