К ВОПРОСУ О ПОВЫШЕНИИ МОТИВАЦИИ СТУДЕНТОВ НЕЯЗЫКОВОГО ВУЗА ПРИ ОБУЧЕНИИ АУДИРОВАНИЮ
Ключевые слова:
педагогика, дисциплина, образование,Аннотация
Мақала тілден тыс жоғары оқу орнының студенттеріне тыңдалымды əңгімелеуге үйретудің маңыздылығы мен тілдік əрекеттің осы түріне үйреткенде студенттердің ынтасын көтеруге əсер ететін факторлар туралы баяндайды. Ынталандыру (мотивация) жан-жақты, сан қырлы құбылыс болғандықтан, мақала оқытудың мазмұнын құрайтын əр түрлі құрамдарды қамтыған. Аудированиеге оқытудың əр түрлі кезеңдерінде жаттығулар құру, аудированиенің сөйлеу қызметінің басқа түрлерімен байланысы, аудированиеге дағдыландыруды дамыту үшін аудиомəтіндерді дұрыс таңдау, əдістемелік міндеттерді шешудегі оқытушының шығармашылық əдіс-тəсілі жəне оқытушыға талап қою мен алға қойылған əдістемелік міндеттерді қол жеткізудегі оның жоғары ынтасы студенттердің танымдық белсенділігі үшін тұрақты ішкі ынтаны қалыптастырады. Аудирование шетел тілін үйретуде күшті құрал болып қана қоймай, студенттердің тілді үйренуде өз бетімен жұмыс жүргізуіне ынтасын ояту үшін олардың коммуникативтік мүмкіндігін кеңейтеді.Библиографические ссылки
1. Елухина Н.В. Устное общение на уроке, средства и приемы его организации//ИЯШ, – 1995. – №2. – С.4 – 7.
2. Колкер Я.М., Устинова Е.С. Обучение восприятию на слух английской речи. – М., Академия, 2002. – 329с.
2. Колкер Я.М., Устинова Е.С. Обучение восприятию на слух английской речи. – М., Академия, 2002. – 329с.
Загрузки
Как цитировать
Игбаева, Ж. Т. (2016). К ВОПРОСУ О ПОВЫШЕНИИ МОТИВАЦИИ СТУДЕНТОВ НЕЯЗЫКОВОГО ВУЗА ПРИ ОБУЧЕНИИ АУДИРОВАНИЮ. Вестник КазНУ. Серия педагогическая, 35(1). извлечено от https://bulletin-pedagogic-sc.kaznu.kz/index.php/1-ped/article/view/220
Выпуск
Раздел
Методика преподавания дисциплин