Жоғары оқу орнында болашақ маманның бəсекеге қабілеттілігін арттыруда көптілді ортаны қалыптастырудың маңыздылығы. Формирование многоязычной среды у будущих конкурентоспособных специалистов в высших учебных заведениях.

  • K. T. Atemova, Қ.А. Ясауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік университеті, тарих жəне педагогика факультеті
  • G. B. Issabekova Қ.А. Ясауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік университеті, тарих жəне педагогика факультеті

Аннотация

Қазақстан Республикасының қарқынды дамуы дамыған елдер қатарынан орын алуға кең мүмкіндік туғызып, жаһандық білім кеңістігінде еркін интеграциялануға жағдай туғызып келеді. Қазақстан – көп ұлтты мемлекет. Қазақстан – жалпы тарихи тағдыры ұштасқан 130-дан астам этникалық топтар өкілдерінің ұлт бірлігі топтасқан, серпінді даму үстіндегі ел. Бүгінгі күні біздің қоғамымызда қостілділік біртіндеп көптілділікке ауысып келеді. Бұл көптілділіктің негізгі басымдығы ана тіліне беріледі, өйткені қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде меңгеру азаматтардың бірігуіне ықпал етсе, орыс тілі ғылыми-техникалық ақпарат көзі болып табылады, ал шетел тілі адамдардың өзін-өзі əлемдік қоғамдастыққа сəйкестендіру қабілеттерін дамыту үшін қажет. Ол, ең алдымен, еңбек рыногындағы мамандардың көптілді меңгеруі мен көпмəдениетті тұлға болып қалыптасуының нəтижесінде мүмкін болып отыр. Осы тұста мақала мазмұны бүгінгі күнгі білім беру жүйесіндегі оқу-тəрбие үрдісінің көптілді орта қалыптастыруға ықпал
ету жағдайларын сипаттауды қамтиды. Бүгінгі бəсекелестік заманында мектептегі оқушылардан бастап жоғары оқу орнындағы болашақ мамандарға дейінгі, қала берді еңбек ұжымындағы мамандардың
кəсіби шеберлігін шыңдауда көптілді меңгерудің маңыздылығы өзекті мəселе ретінде қарастырылады. Көптілділік негізінде көпмəдениетті тұлғаны қалыптастыру тəжірибелері мемлекеттік деңгейдегі іс ша-
ралар нəтижесінде іске асырылып келетіндігі жəне Республикамыздағы тілдік оқыту жұмыстарының нəтижелері мен болашағы тұжырымдалады. Қорыта келгенде, көптілділіктің бүгінгі бəсекеге қабілетті маман даярлаудың маңызды көрсеткіштерінің бірі екендігі баса айтылады.


В статье рассматривается внедрение полиязычного образования при обучении молодых специалистов. Актуализирован вопрос формирования поликультурной личности специалиста. Рассматриваются государственные программы на базе полиязычного образования в сравнении возможности образовательной
системы. Описываются возможности полиязычного образования в подготовке конкуретноспособного специалиста. Примером полиязычной личности является Абу Насыр Аль-Фараби, ученый-философ средних веков, владевший 70 языками. Сегодня в нашем обществе двуязычие постепенно переходит в полиязычие. В полиязычии приоритет дается родному языку, потому что усвоение казахского языка как государственного способствует солидар-
ности граждан, руский язык остается источником научно-технической информации, а знание иностранных языков помогает человеку иденфицировать себя в мировом сообществе для развития личностных
способностей. На рынке труда этого можно добиться в первую очередь только по результатам формирования полиязычних специалистов и поликультурной личности. В связи с этим в данной статье описывается
значимость учебно-воспитательного процесса в образовании в формировании поликультурной личности. В нынешнем конкурентоспособном веке в повышении профессионального мастерства, начиная со школьников и будущих специалистов вуза, и даже в трудовых организациях полиязычие остается острой
проблемой. Рассматриваемые мероприятия практики формирования полиязычной личности осуществляются на государственном уровне и на основе полиязычия характеризуются результаты и перспективы
языковых учебных работ в республике. В заключении можно сказать, что полиязычие является в нынешнее время как один из показателей
подготовки будущих конкурентоспособных специалистов.

Литература

1 Назарбаев Н.А. 2007 жылғы Жолдауынан бастау алған тіл саясаты туралы // Мəдениет – 2008. – №6. – 52-53 б.
2 Ким В.А., Утеулиева Ф.Е. Руководство по поликультурному образованию. – Тараз, 2010
3 Энциклопедиялық сөздік. – Алматы, 2002
4 Назарбаев Н. А. «Жаңа əлемдегі жаңа Қазақстан» атты Қазақстан халқына жолдауы // Егемен Қазақстан. – 2007.– 28 aкпан.
5 Макаев В.В. Поликультурное образование – актуальнач проблема современной науки // Педагогика. – Алматы.– 1999. – №4. – 6-12 b.
6 Мектепте оқыту процесінде көптілділікті дамыту мəселелері: əдістемелік құрал. – Астана: ҰБА, 2013. – 85 б.
7 Уалиулы Н. – Алматы: РУК, 1988. – 122 с.
8 Ким В.А. Воспитание гуманной личности в поликультурной среде // Қазақстан мектебі. – 2007. - №6.
9 Тілдерді дамутудың 2001-2009 ж. арналған мемлекеттік бағдарламасы. -Алматы, 2002.
10 Дарибаева А. Жеке тұлға қалыптастыруда үш тілде оқытудың рөлі // Средняя школа Казахстана. – 2013. – №4.– 19-21 б.
11 Сафонов В. Изучение языков международного общения. – М., 1998.
12 Закон РК «Об образовании». – Алматы: Юрист, 1999.
13 Абаилденова Н. Үш тілді оқыту – дарынды балалардың танымдық əлеуметін арттыру жолы // Қазақстан орта мектебі. – 2013. – 26-28 б.
Как цитировать
ATEMOVA,, K. T.; ISSABEKOVA, G. B.. Жоғары оқу орнында болашақ маманның бəсекеге қабілеттілігін арттыруда көптілді ортаны қалыптастырудың маңыздылығы. Формирование многоязычной среды у будущих конкурентоспособных специалистов в высших учебных заведениях.. Вестник КазНУ. Серия педагогическая, [S.l.], v. 41, n. 1, jan. 2016. ISSN 2520-2650. Доступно на: <https://bulletin-pedagogic-sc.kaznu.kz/index.php/1-ped/article/view/43>. Дата доступа: 20 sep. 2021
Раздел
Психолого-педагогические проблемы профессиональной подготовки специалистов.

Ключевые слова

болашақ маман; бəсекеге қабілеттілік; көптілділік пен көпмəдениеттілік; үш тұғырлы тіл негізінде білім беру жүйесі; полиязычное образование; этнопедагогика; конкурентоспособный специалист;

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Особенность: этот модуль требует, что бы был включен хотя бы один модуль статистики/отчетов. Если ваши модули статистики возвращают больше одной метрики, то пожалуйста также выберите главную метрику на странице настроек сайта администратором и/или на страницах настройки управляющего журналом.