РЕФОРМЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ КАЗАХСТАНА: 20-ЛЕТ НЕЗАВИСИМОСТИ

Авторы

  • А. К. Мынбаева Казахский Национальный Университет им аль-Фараби
        29 213

Ключевые слова:

педагогика, дисциплина, образование,

Аннотация

Мақалада Қазақстан Республикасының Тəуелсіздігіне 20 жыл ішіндегі жоғары білім беру саласындағы өзгерістер сипатталған. Республикадағы жоғары оқу орындарының санының өсу динамикасы ашып көрсетілген. Қазақстан Республикасы «Білім туралы» заңының үш рет өзгеруіне сəйкес даму кезеңдері, сондай-ақ реформалар барысы анықталған. Сарапшылар жоғары білім берудің күшті жақтарына мыналарды жатқызады: білім берудің үш кезеңіне - «бакалавриат – магистратура – доктарантура РһD» көшу; мамандықтар классификаторының ЮНЕСКО- ның МСКО-сына сəйкестігі; 2010 жылдың наурыз айында Болон үдерісіне қосылуы, оқытудың кредиттік жүйесіне көшуі, академиялық еркіндіктің кеңеюі.

Библиографические ссылки

1 Ахметова Г.К., Исаева З.А. Педагогика (для магистратуры). – Алматы: Қазақ университеті, 2005.

Загрузки

Как цитировать

Мынбаева, А. К. (2016). РЕФОРМЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ КАЗАХСТАНА: 20-ЛЕТ НЕЗАВИСИМОСТИ. Вестник КазНУ. Серия педагогическая, 34(3). извлечено от https://bulletin-pedagogic-sc.kaznu.kz/index.php/1-ped/article/view/161

Выпуск

Раздел

История. Методология современного образования..