Қашықтықтан оқыту кезінде жаңа технологиялардың көмегімен теориялық материалды қабылдауды жақсарту әдістерін анықтау

Авторлар

  • K Baisalova Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан, Алматы қ. http://orcid.org/0000-0001-8576-3514
  • S Sautbekov Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан, Алматы қ. http://orcid.org/0000-0001-9198-4524

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES.2021.v67.i2.07

Аннотация

Қашықтықтан оқыту кезінде білім деңгейін едәуір арттыру үшін теориялық материалды қабылдауды жақсартатын, сонымен қатар алған білімдерін іс жүзінде тиімді бекітуге мүмкіндік беретін модификацияланған оқыту тұжырымдамалары қажет. Бұл мақалада зерттеушілер студенттердің ақпаратты қабылдауының ең тиімді әдісін анықтауға тырысады. Бейнелеу техникасының тиімділігі, адамның қабылдау жүйесінің таңғажайып күші аудиовизуалды құралдарды, атап айтқанда бейне сабақтарды визуализация әдісі ретінде таңдауға мотивациялық факторлар ретінде қызмет етті. Визуализация әдісі ақпаратты қабылдаудың негізгі құралдарының бірі болғандықтан, бұл зерттеу педагогикалық практикада бейнесабақтардың маңыздылығын қазіргі әлемде материалды берудің кеңінен қолданылатын әдістерінің бірі ретінде ғана емес, сонымен қатар политехникалық цикл пәндерін оқытуда оқушылардың танымдық әлеуетін жақсартудың тиімді әдісі ретінде бағалауға көмектеседі. Осы зерттеуде бейне сабақтарды қолдану таңдалған фокус-топ үшін оқытудың жалғыз әдісі емес. Зерттеу соңында жүргізілген сауалнама зерттеушілерге қашықтықтан білім беру жағдайында материалды беру және оқыту әдісі ретінде бейне сабақтардың тиімділігі туралы қорытынды жасауға немесе студенттердің материалды қабылдауын жақсартудың балама әдістерін ұсынуға мүмкіндік береді.

Түйін сөздер: бейне сабақтар, бейне мазмұны, қашықтықтан оқыту, форма, технология, аудиовизуалды оқыту құралдары, визуализация, танымдық әлеует, аналогия әдісі.

Жүктелулер

Жарияланды

2021-07-11

Шығарылым

Бөлім

Электронды оқыту мен дистанционды білім беру