Главные направления формирования профессиональной компетентности будущих специалистов.Болашақ мамандардың кәсіби құзіреттілігін қалыптастырудың басым бағыттары

Авторы

  • F. N. Zhumabekova. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
        55 108

Ключевые слова:

professional competence, scientific competence, instrumental competence,

Аннотация

В статье описаны приоритетные направления в формировании профессиональной
компетентности будущих специалистов,которые осваиваются в учебном процессе в ходе
обучения.В Казахстане модернизация образования реализуется по трем приоритетным
направлениям:оптимизация организаций образования и акцентирование внимания
внедрению в учебный процесс современных методик и технологий;модернизация учебно-
воспитательных процессов и повышения качества педагогического состава.Формы-
образцы специального педагогического образования показывает необходимость усиления
требований к повышению квалификации предподавателей школ и вузови функционирование
в каждом регионе интегрированных центров по повышению квалификации педагогов;
изложение проблемы создания независимой системы повышения квалификации и повышения
эффективности и доступности образовательных услуг.

Аталған мақалада болашақ мамандардың кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастырудың басым
бағыттары,мамандар даярлаудағы олардың оқу үдерісі барысында меңгеруге тиісті кәсіби
құзіреттіліктер сипатталған.Біздің елімізде білім беру жүйесін жаңғырту үш басым бағыттар
бойынша жүзеге асырылуда.Атап айтқанда:біріншіден,білім беру ұйымдарын оңтайландыру
және оқыту үдерісіне қазіргі заманғы әдістемелер мен технологияларды енгізуге көңіл
бөлу,екіншіден,оқу-тәрбие үдерісін жаңғырту және педагогтар құрамының сапасын
арттырудың маңызы зор екендігі қарастыру.Арнаулы педогогтық білім берудің үлгі-
қалыптарын,мектептер мен жоғары оқу орындарының оқытушыларының біліктілігін
арттыруға талаптарды күшейту қажеттілігі және әр өңірде педогогтардың біліктілігін
арттыратын интеграцияланған орталықтардың жұмыс істеуі қажет деп есептейді.Үшіншіден,
білім беру қызметтерінің тиімділігі мен қолжетімділігін арттыру және біліктілікті жетілдірудің
тәуелсіз жүйесін құру мәселесі баяндалған.

Библиографические ссылки

1 Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы.–Астана, 2010.
2 Назарбаев Н.А. Қазақстан халқына арнаған2012 жылғы
«Қазақстан– 2050 стратегиясы». – Астана, 2012
3 Тұрғынбаева Б.А. «Мұғалімнің шығармашылық әлеуетінбіліктілікті
арттыру жағдайында дамыту:теория және тәжірибе». – Алматы, 4 Құдайбергенова К.С. Құзырлылық амалының негізгі ұғымдары.– Алматы 2007.
5 Құрманалина Ш.Х. Оценка качества профессиональной компотентности учителя.– Алматы,2006.
6 Кенжебеков Б.Т. Жоғарыоқу орны жүйесінде болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру:пед.ғыл. докт...автореф.:21.05.05. – Қарағанды:Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ,2005. – 40 б.
7 Равен Дж. Компетентность в современном обществе:выявление,
развитие и реализация:пер. с англ. – М.: «Когито-Центр», 2002. –396 с.
8 Елканов С.Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя.– М., 2006.
9 Григорович Л.А. Введение в профессию'психолог»: уч. пос. – М.: Гардарики,2006. – 192 с.2005.

Загрузки

Как цитировать

Zhumabekova., F. N. (2016). Главные направления формирования профессиональной компетентности будущих специалистов.Болашақ мамандардың кәсіби құзіреттілігін қалыптастырудың басым бағыттары. Вестник КазНУ. Серия педагогическая, 46(3). извлечено от https://bulletin-pedagogic-sc.kaznu.kz/index.php/1-ped/article/view/326

Выпуск

Раздел

Психолого-педагогические проблемы профессиональной подготовки специалистов.