Цифрлық технологиялар болашақ шет тілі мұғалімдерінің дискурстық құзыретін қалыптастырудың тиімді тетігі
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES.2021.v68.i3.06Аннотация
Мақалада цифрлық технологиялардың адамның кәсіби қызметіне және оның өміріне әсері зерттелген. Цифрлық технологияларды болашақ мұғалімдердің тілдік дайындығын жетілдіру үшін белсенді қолдануға болады. Аталған технологияларды қолдана отырып, студенттердің - болашақ шет тілі мұғалімдерінің дискурсивті құзіреттілігін қалыптастыру бойынша зерттеу нәтижелері келтірілген. Дискурсивті құзыреттілік - бұл адамның семантикалық, синтаксистік және экстралингвистикалық деңгейдің барлық деңгейлерінде кәсіби қарым-қатынас субъектісінің кәсіби даму деңгейіне сәйкес келетін коммуникативті мәлімдемелердің әртүрлі түрлерін түсіну және қарым-қатынасты қамтамасыз ету қабілеті. Авторлар цифрлық технологияларды пайдалана отырып, болашақ шет тілі мұғалімдерінің дискурсивті құзыретін қалыптастырудың моделі мен әдістемесін әзірледі. Дискурсивті құзіреттілікке стратегиялық және тактикалық, жанрлық және мәтіндік компоненттер кірді. Қазіргі ғылыми әдебиеттерді талдау цифрлық технологияларды, атап айтқанда веб 2.0 технологиялары мен құралдарын бөліп көрсетуге мүмкіндік берді: блог технологиясы, вики технологиясы, подкасттар; олардың негізінде тілдік университет студенттерінің дискурсивті құзыреттілігін қалыптастыруға немесе дамытуға болады. Әр компонент-бағыт бойынша студенттердің дискурсивті құзыреттілігін дамыту үшін жаттығулар таңдалды. Тәжірибелік-педагогикалық зерттеуге Абылай хан атындағы Қазақ Халықаралық Қатынастар және Әлем Тілдері Университетінің 3 курс 39 студенті қатысты.
Түйінді сөздер: дискурс, дискурсивті құзыреттілік, модель, цифрлық технологиялар, шет тіліндегі білім, құзыреттілік, кәсіби білім.