Бейнелеу өнері пəнін оқыту үдерісінде полимəдени білім беру мүмкіндіктері. Возможности поликультурного образования в процессе обучения изобразительному искусству.

Авторы

  • A. Seydualieva Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • Sh. Akbayeva Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
        22 69

Ключевые слова:

шекіме – металдың бетіне əшекейлі өрнек жүргізу, көзешілер – жасаушы шебер, бейне- леу өнері, полимəдени, шекиме – украшение узором поверхности металла, козешилер – строящий мастер,

Аннотация

Бұл мақалада бейнелеу өнері пəнінде полимəдениетті білім берудің маңызы сипатталып, көріністері айқындалып, полимəдениетті жастардың бойына сіңіріп, оқыту мен тəрбие беру мəселелері қарастырылады. Кез келген пəнді оқыту теорияға негізделеді. Бұл жайында Леонордо да Винчи былай деген: «Кімде-кім практикаға ғылымсыз құштар болса, ол теңізде жүзуге компассыз шыққан теңізшіге ұқсайды, өйткені олар қайда жүзіп бара жатқандығына ешқашан сенімді болмайды. Практика əрқашан да толыққанды теория негізіне құрылған болуы тиіс жəне онсыз ешнəрсе орынды жасалуыны мүмкін емес...» [1, 3 б.]. Егемен еліміздің көркейіп дамуына ғылымның, білімнің жəне өнердің қосатын үлесі ерекше. Мемлекет қазір рухани байлығымызға, ертеңгі ұрпақ мəселесіне баса назар аударуда. Бүгінгі мектепте отырған оқушыларымыз біздің еліміздің болашағы, мемлекетіміздің ертеңгі тізгінін алатын азамат- тары деп қарауымыз керек. Мектепте басқа пəндермен қатар бейнелеу өнері сабағында оқытудың озық тəжірбиелерін қолдану, ұлттық құндылықтар жас ұрпақтың қызығушылықтарын қалыптастыру бүгінгі күнде көкейкесті мəселе. В данной статье авторы рассматривают вопросы важности обучения поликультурного образования в изобразительном искусстве, о ее воспитательном значении в обучении молодежи. Об этом свидетельствуют записки Леонардо да Винчи: «Тот, кто склонен к практике без знания, сродни мореплавателю, вышедшему в открытое море без компаса, так он никогда не будет уверен куда плывет. Практика всегда должна формироваться на основе теории, а без нее ничто не может делаться правильно... » [1, 3 с]. Особый вклад в развитии суверенного государства несут наука, образование и искусство. Государство сейчас обращает особое внимание на духовное богатство подрастающего поколения. На сегодняшний день мы должны воспринимать учащихся школ как будущее нашей страны и помнить, что именно они возглавят завтрашнюю нашу страну. В связи с этим, на ряду с другими предметами, обучающемуся в школе, необходимо применить самый передовой опыт обучения изобразительному искусству, развить интерес подрастающего поколения к национальным ценностям страны.

Библиографические ссылки

1 Айдарова З., Дирксен Л. Бейнелеу өнері. – Астана: Фолиант, 2010. – 3 б.
2 Адамқұлов Н. Ұлттық қолданбалы қолөнер: оқу құралы. – Алматы, 2008. – 3 б.
3 Айдарова З, Дирксен Л. Бейнелеу өнері. – Астана: Фолиант, 2010. – 11, 13-14 б.
4 Қазақ өнерінің тарихы. – ІІ том. – Алматы: Өнер, 2007. – 85, 286 б.
5 Қазақ өнерінің тарихы ІІІ том. ХІХ ғасыр жəне ХХ ғасырдың бірінші жартысы. – Алматы: Өнер. – 19 б.
6 Қазақ өнерінің тарихы. – І том. Ежелгі дəуір. – Алматы: Өнер, 2007. – 14-15 бет, 29-30 бет.

Загрузки

Как цитировать

Seydualieva, A., & Akbayeva, S. (2016). Бейнелеу өнері пəнін оқыту үдерісінде полимəдени білім беру мүмкіндіктері. Возможности поликультурного образования в процессе обучения изобразительному искусству. Вестник КазНУ. Серия педагогическая, 41(1). извлечено от https://bulletin-pedagogic-sc.kaznu.kz/index.php/1-ped/article/view/45

Выпуск

Раздел

Психолого-педагогические проблемы профессиональной подготовки специалистов.