ЭВРИСТИЧЕСКИЙ ПРИЕМ ПРИ ОБУЧЕНИИ РЕШЕНИЮ ЗАДАЧ В IV КЛАССЕ
Keywords:
педагог, педагогическая деятельность,Abstract
Жалпы білім беретін мектепте математика пəнінің оқу тапсырмалары ерекше орын алады. Математиканы оқыту есептерді шешу арқылы жүзеге асады. Есептерді шешу барысында оқушылар теориялық білім алады, дағды қалыптастырады, бойына адамгершілік сапалар қалыптастырады, жалпы дамуға жетеді. Мақала IV сыныпта есеп шығарудың эврикалық тəсілі туралы жазылған.References
1. Колягин Ю.М., В.А.Оганесян, Учись решать задачи. - М., «Просвещение»,1980.
2.Мазаник А.А. Реши сам.- Минск,1972.
3. Метельский Н.В. Дидактика математики. - Минск,1982.
4. Розет И.М. Что такое эвристика. - Минск, 1969.
5. Гальперин П.Я., Талызина Н.Ф. Формирование знаний и умений на основе теории поэтапного усвоения умственных действий. М.: МГУ, 1968.
2.Мазаник А.А. Реши сам.- Минск,1972.
3. Метельский Н.В. Дидактика математики. - Минск,1982.
4. Розет И.М. Что такое эвристика. - Минск, 1969.
5. Гальперин П.Я., Талызина Н.Ф. Формирование знаний и умений на основе теории поэтапного усвоения умственных действий. М.: МГУ, 1968.
Downloads
How to Cite
Велиева, Д. Д. к. (2016). ЭВРИСТИЧЕСКИЙ ПРИЕМ ПРИ ОБУЧЕНИИ РЕШЕНИЮ ЗАДАЧ В IV КЛАССЕ. Journal of Educational Sciences, 33(2). Retrieved from https://bulletin-pedagogic-sc.kaznu.kz/index.php/1-ped/article/view/151
Issue
Section
Teaching Methodology of Disciplines