К ВОПРОСУ О ПОВЫШЕНИИ МОТИВАЦИИ СТУДЕНТОВ НЕЯЗЫКОВОГО ВУЗА ПРИ ОБУЧЕНИИ АУДИРОВАНИЮ

Authors

  • Ж. Т. Игбаева Казахский Национальный Университет им аль-Фараби
        45 127

Keywords:

педагогика, дисциплина, образование,

Abstract

Мақала тілден тыс жоғары оқу орнының студенттеріне тыңдалымды əңгімелеуге үйретудің маңыздылығы мен тілдік əрекеттің осы түріне үйреткенде студенттердің ынтасын көтеруге əсер ететін факторлар туралы баяндайды. Ынталандыру (мотивация) жан-жақты, сан қырлы құбылыс болғандықтан, мақала оқытудың мазмұнын құрайтын əр түрлі құрамдарды қамтыған. Аудированиеге оқытудың əр түрлі кезеңдерінде жаттығулар құру, аудированиенің сөйлеу қызметінің басқа түрлерімен байланысы, аудированиеге дағдыландыруды дамыту үшін аудиомəтіндерді дұрыс таңдау, əдістемелік міндеттерді шешудегі оқытушының шығармашылық əдіс-тəсілі жəне оқытушыға талап қою мен алға қойылған əдістемелік міндеттерді қол жеткізудегі оның жоғары ынтасы студенттердің танымдық белсенділігі үшін тұрақты ішкі ынтаны қалыптастырады. Аудирование шетел тілін үйретуде күшті құрал болып қана қоймай, студенттердің тілді үйренуде өз бетімен жұмыс жүргізуіне ынтасын ояту үшін олардың коммуникативтік мүмкіндігін кеңейтеді.

References

1. Елухина Н.В. Устное общение на уроке, средства и приемы его организации//ИЯШ, – 1995. – №2. – С.4 – 7.
2. Колкер Я.М., Устинова Е.С. Обучение восприятию на слух английской речи. – М., Академия, 2002. – 329с.

Downloads

How to Cite

Игбаева, Ж. Т. (2016). К ВОПРОСУ О ПОВЫШЕНИИ МОТИВАЦИИ СТУДЕНТОВ НЕЯЗЫКОВОГО ВУЗА ПРИ ОБУЧЕНИИ АУДИРОВАНИЮ. Journal of Educational Sciences, 35(1). Retrieved from https://bulletin-pedagogic-sc.kaznu.kz/index.php/1-ped/article/view/220