Болашақ офицерлердің конфликтологиялық құзіреттілігін дамыту мәселесі. Проблема развития конфликтологической компетентности будущих офицеров.

Авторы

  • A. А. Bylatbayeva. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • V. Luchinin. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • K. М. Meterbayeva. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

Ключевые слова:

конфликтологиялық құзіреттілік, кәсіби құзіреттілік, басқару қызметі, технология, мәселелі- жобалы тәсіл, конфликтологическая компетентность, профессиональная компетентность, управленческая деятельность, проблемно- проектный подход,

Аннотация

Авторлардың зерттеу күші басқару үрдісінің тиімділігін көтеруге, бастық пен бағыныштылар арасындағы кәсіби өзара әрекет барысындағы мәселелерді шешуге, топішілік тұлғааралық қатынастарды жағымды реттеуге және басқарушы мамандар жұмысында кәсібилікті көтеруге ықпал ететін мәселелерді шешуге бағытталды. Қызметтік-әскери іс практикасы, директивті-әкімшілік жорамалдарға ғана иек тұтып, бөлімшелерді басқару сапасын көтеру мүмкін емес екендігін көрсетеді. Әскери ұжым – көбіне оқу әдебиетінде жазылмаған белгілі бір заң және ережелер негізінде өмір сүретін тірі ағза. Жеткілікті әкімшілік және өмірлік тәжірибесі жоқ басшылар бағыныштылармен, әсіресе келісімшарт бойынша қатардағы жауынгер мен сержанттық құрамда қызмет атқарып жатқан әскери қызметкерлермен қарым-қатынас құру барысында күрделі қиындықтарға кездеседі. Осыған орай, бұл мақалада болашақ офицерлердің конфликтологиялық құзіреттілігінің мәні мен мазмұны негізделген; болашақ офицердің кәсіби құзіреттілігі құрылымындағы конфликтологиялық құзіреттіліктің орны мен рөлі, сондай-ақ оның әскери басшылардың басқару функцияларын атқару тиімділігіне әсері анықталған; офицерлер қатарында жүргізілген сауалнама нәтижелері көрсетілген;конфликтологиялық құзіреттілікті дамыту технологиясын құру барысындағы мәселелік және жобалық тәсілдердің әдіснамалық әлеуеті қарастырылған;әскери басшылардың конфликтологиялық құзіреттілігін дамыту технологиясын жүзеге асыру мазмұны мен механизмі баяндалған. Исследовательские усилия авторов сосредоточены на решении вопросов по повышению эффективности процессов управления, устранения проблем в ходе профессионального взаимодействия между начальниками и подчиненными, позитивной регуляции внутригрупповых межличностных отношений и повышения профессионализма в работе управленческих кадров. Практика служебно-боевой деятельности показывает,что невозможно,опираясь только лишь на директивно-административные постулаты, повысить качество управления подразделениями. Воинский коллектив– это живой организм, существующий по определенным законам и правилам, частью не прописанными в учебной литературе. Руководители, не обладающие достаточным административным и жизненным опытом,испытывают серьезные затруднения в процессе выстраивания отношений с подчиненными, особенно с военнослужащими по контракту, проходящими службу на должностях рядового и сержантского состава.

Библиографические ссылки

1 Қазақстан Республикасының әскери Доктринасы.ҚР Президентінің Жарғысы 11.2011 №161.
2 Козер Л. Функции социального конфликта.– М.: Изд-во «Идея-пресс», 2000
3 Craig E. Runde, Tim A. Flanagan, Developing Your Conflict Competence: A Hands-On Guide for Leaders, Managers,Facilitators, and Teams Hardcover – March 1, 2010. -280 p.
4 Lynn Fick-Cooper, Edward L. Baker The Management Moment: Building Conflict Competence. // Journal of Public Health Management & Practice.- April 2011- Volume 17 Number 2.-P.187 – 189
5 Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление,развитие и реализация/Пер. с англ. – М.: «Когито-
Центр», 2002. – 396 с.
6 Зазыкин В.Г., Богданов Е.Н. Психология личности в конфликте: Учебное пособие. 2-е изд. – СПб: Питер,2004. –224 с.
7 Шепель В.М. Управленческая психология.– М.: Экономика,
1984. – 248 с.
8 Хасан Б.И. Конструктивная психология конфликта/Б.И.Хасан.– СПб.: Питер, 2003. – 250 с.
9 Долматов А.В., Агапова Е.Н., Смирнова Т.Д. Развитие компетенций будущих менеджеров на основе интеграции
научной, образовательной,инновационной и воспитательной
деятельности//Вестник КазНУ. Серия «Педагогические науки». – 2012. – № 1 (35). – С.75-84.
10 Булатбаева А.А. Методология исследовательской деятельности магистранта: теория и практика.– Алматы,2009. –
216 с.

Загрузки

Опубликован

2016-05-01

Выпуск

Раздел

Психолого-педагогические проблемы профессиональной подготовки специалистов.