Құзыреттілік тұғыр негізінде əлеуметтік педагог даярлау мазмұнын жобалау технологиясы. Технология проектирования содержания подготовки социальных педагогов на основе компетентностного подхода.

Авторы

  • N. A. Asanov Казахский Национальный Университет им аль-Фараби

Ключевые слова:

нəтижеге бағдарланған білім, құзыреттілік тұғыр, əлеуметтік педагог, күтілетін нəтиже, білім мазмұны, нəтижеге бағдарланған білім мазмұны, құзыреттілік тұғыр негізінде əлеуметтік педагог даярлау мазмұнын жобалау, компетенции, профессиональные компетенции,

Аннотация

Бұл мақалада авторлар құзыреттілік тұғыр негізінде əлеуметтік педагог даярлау мазмұнын жобалау технологиясын "Əлеуметтік педагогика жəне өзін-өзі тану" мамандығы студенттеріне арнап даярланған "Əлеуметтік педагог даярлау мазмұны: құзыреттілік тұғыр аспектісі" атты элективті курс мазмұнын толығымен ашу арқылы қарастырады. Негізгі құзыреттіліктер түріндегі күтілетін кейбір нəтижелерге тоқтала отырып, білім алушылардың өз бетінше талдауға, өз қызметіне мақсат қоюға, жоспарлауға, жинақтауға, қорытындылауға, салыстыра дəлелдеуге, сыни тұрғыдан шешім қабылдауға, қарым-қатынас диалогына қатысуға, баламалы өзін-өзі бағалауға, өзін-өзі реттеуге, өзін-өзі түсінуге, ақпаратты сұрақ қоя отырып жауап алуға, нені меңгергенін, нені меңгермегенін анықтауға жəне өз білімін өзгермелі жағдайда қолдана білуге үйретуіне көңіл аударылады. Əлеуметтік педагог даярлау мазмұнын жобалаудың белгілі мақсаты білім мазмұнын болашақ маманның кəсіби қызметіне қажетті мазмұнмен толықтыруда оның келесі құрамдас бөліктеріне мотивациялық, мазмұндық, технологиялық кезеңдеріне назар аударылады. Зерттеу барысында "Əлеуметтік педагогика жəне өзін-өзі тану" мамандығының студенттеріне құзыреттілік тұғыр негізінде білім беру мазмұнының əдістемесі құрастырылды. Бұл əдістеме "Əлеуметтік педагог даярлау мазмұны: құзыреттілік тұғыр аспектісі" атты арнайы курс негізінде даярланды. Аталған курс мамандықтың оқу жоспарына сəйкес, магистранттың ғылыми жетекшісі басшылығымен жасалған. Бұл курстың мақсаты студенттердің нəтижеге бағытталған білім жəне құзыреттілік тұғыр туралы білімдерін жүйелі қалыптастыру, олардың болашақтағы кəсіби құзыреттіліктерді меңгеруін ұйымдастыру болып табылады. Курс бағдарламасын құру барысында авторлар əлеуметтік педагогика саласында жəне жалпы педагогика ғылымындағы құзыреттілік тұғырда білім мазмұнын жобалау бағдарында жазылған əлемдік жəне отандық ғалымдар еңбектеріне сүйене отырып, оқытушы жетекшілігімен студенттің өзіндік білім траекториясын жасауына жол ашады. Зерттеу нəтижесінде, əлеуметтік педагогтың кəсіби дайындығы оның нақтылы жағдайда жəне белгілі бір объектіге байланысты, əлеуметтік-педагогикалық қызметте өзін-өзі танытуға деген ішкі дайындығымен анықталады. В статье авторами рассматривается технология проектирования содержания профессиональной подготовки социального педагога через раскрытие содержания элективного курса "Содержание подго- товки социального педагога: компетентностного подход". Элективный курс подготовлен для студентов специальности 5В012300 – "Социальная педагогика и самопознание". Данный курс подготовлен в виде учебно-методического комплекса дисциплины в соответствии с рабочим учебным планом специальности, а также на основе исследования магистранта современных достижений социально- педагогической науки. Исследование проведено под руководством научного руководителя. Целью курса является формирование системного знания, ориентированного на результат, и знаний о компетентностном подходе. Будущие социальные педагоги также в рамках освоения курса должны овладеть их будущими профессиональными компетенциями. В ходе изучения программы этого курса авторы пытались акцентировать внимание будущих студен- тов на осознании и проектировании траектории и структуры знаний, рекомендовали научную литературу современного уровня развития методологии социально-педагогической работы. Дидактические принципы проектирования образовательной программы элективного курса – принцип научности, связи теории с практикой, последовательности, систематичности и др. Методические принципы проектирования – личностной ориентированности, компетентного подхода, важности самостоятельности, самосознания и самоорганизации обучения студентов и др. Содержание курса было экспертировано практикующими социальными педагогами. Эксперты особо акцентировали внимание на необходимости формирования коммуникативной комптенции у социального педагога, умения взаимодействовать с родителями школьников, искать пути социальной помощи и поддержки социально малообеспеченным семьям и детям. Структура статьи включает: введение, «Содержание подготовки социального педагога», «Практика экспертного опроса социальных педагогов», заключение.

Библиографические ссылки

1 Білім туралы. ҚР 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-III Заңы. ҚР білім туралы заңнама. Заң актілерінің жиынтығы. – Алматы: ЮРИСТ, 2008. – 216 б.
2 Краевский В.В., Бережнова Е.В. Методология педагогики. Новый этап: учебное пособие для студентов высших учебных заведений. – М.: Академия, 2006. – 400 c.
3 Большаков В.Ю. Психотренинг. Социодинамика. Игры. Упражнения. Служба доверия, 1994.
4 Кайдарова А.Д. Логика исследования проблем становления и генезиса развития содержания высшего педагогического образования: учебно-методическое пособие. – Алматы, 2005. – 56 с.
5 Липский И.А. Социальная педагогика. Методологический анализ: учебное пособие. – М.: ТЦ СФЕРА, 2004. – 320 с.
6 Компетентностный подход к формированию содержания образования: монография / Ермаков Д.С., Иванова Е.О., Осмоловская И.М., Рязанова Д.В., Шалыгина И.В. /под ред. И.М. Осмоловской.
– М., 2007. – 210 с.
7 Равен Дж. Компетентность в современном обществе: пер. с англ. − М.: Когито-центр, 2002.− 212 с.
8 Паршина Г.Н., Мынбаева А.К. Международные дискрипторы и компетеностный подход в проектировании образовательных программ // Вестник КазНУ. Серия «Педагогические науки». – 2011. – №2
(33). – С. 3-10.

Загрузки

Опубликован

2016-01-14

Выпуск

Раздел

Психолого-педагогические проблемы профессиональной подготовки специалистов.