Қазақстанның білім беру жүйесіндегі студенттердің тиімділігі туралы халықаралық түсінік

Авторлар

  • K Akylbekov Абай атындағы ҚазҰПУ, Жаратылыстану және география институты, Қазақстан, Алматы қ. http://orcid.org/0000-0001-7951-1003

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES.2021.v67.i2.10
        107 99

Аннотация

Бұл мақаланың мақсаты – тәуелсіздіктің 30 жылында қазіргі білім беру жүйесінің қазіргі заманғы трансформациялық процестерді көрсете отырып қалай өзгергендігін көрсету. Сондай-ақ құзыреттілік тәсіл шеңберінде білім деңгейін орнатудың мақсаттары айқындалды. Әдіс ретінде анықтамалық талдау, сауалнама және эксперименттік жұмыс қолданылды. Келесі нәтижелер анықталды: Қазақстандағы мемлекеттік кәсіптік білім беру жүйесін қарау нәтижелері бойынша білім сапасына қатысты проблемалар анықталды. Білім беру жүйесін дамытудың осы кезеңінде құзыреттілікке бейімделу тұрғысынан оқыту нәтижелері тұжырымдамасы өте маңызды екені анық. Білім беру сапасын қамтамасыз ету бойынша Қазақстан Республикасының ұсыныстары құзыреттілікке негізделген тұжырымдамада бекілген. Мақаланың жаңалығы – бұл ТжКБ және жоғары білім беру жағдайындағы дәлдік мәселелерін шешуде және әр әдістің оң тәжірибелерін қосу ұсынылады.
Зерттеу аясында Абай атындағы ҚазҰПУ негізінде студенттерге сауалнама жүргізілді. Сауалнамаға 100 респондент қатысты. Сауалнама көрсеткендей, респонденттердің 88%-ы оқыту жүйесін заманауи стандарттарға сәйкес емес деп санайды.
Барлық мәселелерді Ұлттық біліктілік желісін Еуропалық біліктілік желісінің қағидаттарына сәйкес күшейту арқылы шешуге болады.
Түйін сөздер: құзыреттілік, оқыту нәтижелері, техникалық білім, Ұлттық біліктілік желісі.

Жүктелулер

Как цитировать

Akylbekov, K. (2021). Қазақстанның білім беру жүйесіндегі студенттердің тиімділігі туралы халықаралық түсінік. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 67(2), 89–97. https://doi.org/10.26577/JES.2021.v67.i2.10

Шығарылым

Бөлім

Білім беруді өлшеу және бағалау: отандық және шетелдік тәжірибе