Студенттердің шығармашылық қабілетін арт -технологияларды қолдану арқылы дамыту (квиллинг пен эбру әдістерінің мысалында)

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES.2021.v68.i3.02
        117 189

Аннотация

Мақалада студенттердің шығармашылық қабілеттерінің дамуы талданды. Күрделі стандартты емес жағдайларда шешім қабылдауға қабілетті болашақ шығармашыл, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау негізінде арт-технологиялар ұсынылады. Зерттеудің ұғымдық аппаратындағы «шығармашылық» және «шығармашылық қабілеттер» ұғымдары салыстырылды. Білім алушылардың үздіксіз шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жағдайлар мен ұстанымдар қарастырылған, олардың көмегімен оқу процесін ұйымдастыруға болады. Мақалада студенттердің шығармашылық қабілетін дамытуға бағытталған квиллинг және эбру техникасының мазмұны көрсетілген. Арт-технология адамның мазасыздығын, эмоционалды стрессті жеңілдетуге көмектеседі. Арт-технологияларды оқу бөлмесінде және аудиторияда тиімді қолдану психологиялық микроклиматты тұрақтандыруға көмектеседі. Арт-технология – бұл көркем шығармашылық арқылы зияткерлік іс әрекетті оқыту. Арт технологиялар студенттерге өз пікірлерін білдіруге мүмкіндік береді, сонымен қатар клиенттерге психологиялық көмек түрінде, олар өздерінің бағалауын көтереді, өзін-өзі реттеуге және мінез-құлықты бақылауға ықпал етеді. Практикалық бөлімде зерттеуге 100 адам қатысқан, эксперименттік жұмыстың нәтижелері ұсынылған. Зерттеу әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің базасында жүргізілген. Квиллинг пен эбру техникасын қолдана отырып, жасалған әдістеме негізінде студенттердің өзінөзі бағалауы қалыпқа келді, эмоционалды тұрақтылық пен шығармашылық қабілеттері дамыды. Түйін cөздep: шығapмaшылық, шығapмaшылық қызмeт, зepттeушiлiк қызмeт, cтудeнт, apттexнoлoгия, oқу пpoцeci, қaбiлeт.

Жүктелулер

Как цитировать

Kassymova, R., & Iskakova, Z. (2021). Студенттердің шығармашылық қабілетін арт -технологияларды қолдану арқылы дамыту (квиллинг пен эбру әдістерінің мысалында). ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 68(3), 20–30. https://doi.org/10.26577/JES.2021.v68.i3.02

Шығарылым

Бөлім

Мамандарды кәсіби дайындаудағы психологиялық-педагогикалық мәселелер