Шет тілдерін оқытудағы медиа-дискурсивті құзыреттілік
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES.2022.v73.i4.10Аннотация
Түпнұсқа материалдарды пайдалану ағылшын тілі сабақтарында шет тілі ретінде тіл мен мәдениетті үйренудің ең көп таралған және қол жетімді көзі болып табылады. Алайда, инновациялық технологиялар мен интернетті қолдану қарқынды өскен сайын білім беру саласы, медиа ресурстардағы жағымсыз мазмұнның саны артып келеді. Түпнұсқа материал шет тілі сабағының өте маңызды құрамдас бөлігі болғандықтан, медиа-дискурстық құзыреттілік ағылшын тілін оқыту мен оқытудың әлеуетті материалдарының бірі болуы керек. Осы болжамға сүйене отырып, бұл зерттеу медиа-дискурстық құзыреттілікті ағылшын тілінің оқу материалдарына біріктіру мүмкіндігін сапалы зерттеу үшін жасалды.
Мақалада Астана қаласы «№71 мектеп-лицейі» ШЖҚ МКК мұғалімдері мен оқушыларының сабақта медиа-дискурсивті материалдарды пайдалануға жеке көзқарасын зерттеу мақсатында жүргізілген онлайн сауалнама ұсынылған; медиа-дискурсивті материалдармен сыналған жобалық сабақ; сабақтан кейін оқушылардың сөйлеу дағдыларын өлшеуге арналған ағылшын тілін үйренуге дейінгі және кейінгі тест. Деректер ашық сауалнама, Google Forms-тегі онлайн сауалнама арқылы жиналды; модельдер мен тақырыптар деректерді талдау негізінде жинақталды және құрылды. Нәтижелер мұғалімдер мен оқушылардың ағылшын тілін медиа-дискурстық материалдар арқылы үйренуге ынталандырылғанын және оны оқу бағдарламасында міндетті деп санайтындығын көрсетті. Нәтижелер оқушылардың медиа-дискурстық құзыреттілігін жақсартатын сабақтарды әзірлеуге мүдделі мұғалімдер үшін нұсқаулық бола алады. Сонымен қатар, осы зерттеудің нәтижелері қосымша зерттеулер үшін нұсқаулық ретінде пайдаланылуы мүмкін.
Түйін сөздер: медиа сауаттылық, медиа мәтін, жарнама, түпнұсқа материал.