Білім беру үдерісінде студентке бағытталған тәсілді ұйымдастырудағы чат-боттың рөлі
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES.2023.v75.i2.015Аннотация
Мақалада білім беру үдерісінде қолданылатын студентке бағытталған чат-бот қарастырылады. Чат-боттар әртүрлі салаларда, соның ішінде білім беруде де қолданылады. Осылайша, оқытушының алдында студенттермен жылдам байланыс орнатудың және ақпарат берудің жаңа мүмкіндіктері ашылады. Білім беру чатботтары педагогикалық мақсаттар үшін әзірленеді және оқыту мен оқуда төңкеріс жасай алатын интерфейс ретінде қарастырылады. Білім берудегі чат-боттар адам әңгімесін қайталайтын виртуалды көмекші тұжырымдамасы арқылы студентке бағытталған оқытуды қамтамасыз етуге арналған. Дегенмен, білім беру парадигмасында чат-боттар әлі де оларды көптеген салаларда тиімді педагогикалық құрал ретінде әзірлеу мен біріктірудегі жаңалық болып табылады. Зерттеу чат-боттарды дамуына жаңа стратегияны, педагогикалық және практикалық салдарды қосуға бағытталған. Білім беру чат-боттары студенттермен өзара әрекеттесуді бағалай алады. Студенттерге курстар, дәрістер туралы көбірек білу және жақсы оқу ортасын құру оңайырақ болады.
Студентке бағытталған чатботтар дәйекті тұлғаға ие, олар ақпараттық жауаптар береді және кейінірек жеке көмекші ретінде әрекет етеді. Студентке бағытталған қолданыстағы тәсілдер пайдаланушылардың нақты профильдері ретінде бірнеше мәтіндік сипаттамаларды қамтиды. Бұл мақалада біз студентке бағытталған чат-боттарды құру үшін пайдаланушы диалогтарын зерттеуді ұсынамыз. Нақтырақ айтсақ, зерттелетін тақырыпты түсіну үшін чат-боттың артықшылықтарын пайдалана отырып, біз пайдаланушының жалпы профилін құру үшін студентке бағытталған модельді үйретеміз. Студенттердің жиі қолданылатын сұрақтарын нақты пайдалану үшін біз студентке бағытталған жеке пайдаланушыны дамытамыз. Сонымен қатар, мақалада білім беру ортасындағы функциялар мен қолдану салалары анықталған. Сондай-ақ, платформалар мен олардың чат-боттарды іске асыру әлеуетіне салыстырмалы талдау жүргізілді. Manybot конструкторының көмегімен оқу үдерісіне енгізу үшін "ҚО бойынша виртуалды көмекші" чат-боты құрылды және Telegram мессенджері мен браузерге біріктірілген. Оқытушылар, студенттер, магистранттар мен докторанттар арасында сауалнама жүргізілді. Сауалнама нәтижелері білім беруде чат-боттарды қолданудың өзектілігін көрсетті.
Түйін сөздер: жекелендірілген тәсіл, студенттерге бағытталған тәсіл, даралық, оқу үдерісі, жасанды интеллект, чатбот, виртуалды көмекші, білім.