Веб-квест технологиясын пайдалану арқылы студенттердің мәдениет аралық коммуникативті құзыреттілігін дамыту

Авторлар

  • С. Полатова Мирас университеті, Қазақстан, Шымкент қ.

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES2024780108
        203 81

Аннотация

Қазіргі жаһандық әлемде әртүрлі мәдениет адамдары арасында тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігі өте маңызды болды. Сыныптар алуан түрлі болған сайын педагогтардың алдында оқушыларды мәдениетаралық қарым-қатынасқа және басқа мәдениеттерді тереңірек түсінуге дайындау міндеті тұр. Мақалада студенттердің мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілігін арттырудың педагогикалық құралы ретінде webquest технологиясының әлеуеті зерттеледі. Вебквесттер – бұл студенттерді бірлесе отырып мәселені шешуге тарту үшін Интернет ресурстарын пайдаланатын сұрауға негізделген оқу әрекеті. Мақалада студенттердің мәдениетаралық түсінігі мен құзыреттілігін дамыту үшін вебквесттерді қалай құрастыруға және енгізуге болатыны талқыланады. Мақалада вебквесттер түріндегі мәдениетаралық коммуникацияның концепциялары мен практикалық әрекеттерін біріктірудің теориялық негізі ұсынылған, мұғалімдерге мәдени әртүрлі және өзекті міндеттерді әзірлеудің практикалық стратегияларын ұсынады.

Мақалада сыни ойлауды, ынтымақтастықты және эмпатияны дамыту сияқты мәдениетаралық коммуникациялық құзыреттілікті дамыту үшін вебквесттерді пайдаланудың артықшылықтары көрсетілген. WebQuests қолдану сонымен қатар мәдениетаралық құрамдастарды WebQuests-ке тиімді енгізудегі ықтимал қиындықтарды шешуге көмектеседі, бұл студенттердің мәнді мәдениетаралық тәжірибе алуын қамтамасыз етеді. Әртүрлі көзқарастарды, мәдени артефактілерді және виртуалды өзара әрекеттесу арқылы студенттердің мәдени сананы, эмпатияны және тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалай дамыта алатынын зерттейді. Зерттеудің эмпирикалық бөлігіне Мирас университетінің 103 студенті қатысты. Нәтижелер WebQuests студенттерге әртүрлі мәдениеттерді зерттеуге, талдауға және өзара әрекеттесуге, әртүрлілікті тереңірек түсінуге және бағалауға көмектесетін құнды платформаны қамтамасыз ететінін көрсетеді. Мақала білім беру тәжірибесіне әсер етуді талқылаумен және мұғалімдерге оқушылардың мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілігін арттыру үшін WebQuests бағдарламасын оқу жоспарына тиімді енгізу бойынша ұсыныстар берумен аяқталады.

Түйін сөздер: WebQuest, мәдениетаралық, коммуникативті, құзыреттілік, студенттер, білім.

Жүктелулер

Как цитировать

Полатова S. (2024). Веб-квест технологиясын пайдалану арқылы студенттердің мәдениет аралық коммуникативті құзыреттілігін дамыту. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 78(1), 89–99. https://doi.org/10.26577/JES2024780108

Шығарылым

Бөлім

Электронды оқыту мен дистанционды білім беру