Ерте жастағы балалардың сөйлеу тілін дамыту: арнайы педагогтерді даярлау ерекшеліктері

Авторлар

  • А.Ы. Ермагамбет Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Қазақстан, Алматы қ.
  • З.А. Мовкебаева Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Қазақстан, Алматы қ.

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES2024790209

Аннотация

Мақалада әртүрлі елдердің осы саладағы ғалымдары зерттеген ерте жас балалардың сөйлеу тілін дамыту мәселесі қарастырылады. Сөйлеу тілі дамуының тежелуін еңсеру мәселесін шешу бойынша ғалымдардың негізгі идеяларын анықтау, жаңа тәсілдер мен логопедиялық тәсілдердің ерте жас балалардың дамуына ықпалын анықтау мақсатында ғылыми еңбектерге аналитикалық шолу жасалды. Отандық арнайы педагогтердің жас балалармен логопедиялық жұмысты жүргізуге дайындық мәселесі де сипатталған. Мектепке дейінгі жалпы білім беретін ұйымдарда жас балаларға логопедиялық көмек көрсету үшін арнайы педагогтарды дайындау мәселесіне ерекше назар аударылады. Мамандармен сауалнама жүргізу нәтижесінде алынған зерттеулер мен мәліметтерді талдау негізінде жас балалардың сөйлеуін дамыту мәселелерін зерттеудің және осы санаттағы балалармен жұмыс істеуге арнайы педагогтарды мақсатты түрде дайындаудың маңыздылығы туралы қорытынды жасалды, өйткені сөйлеу дамуының кешігуін жеңу және қайталама бұзылулардың пайда болуын болдырмау мәселелерін шешудің негізгі тәсілі.

Сауалнамаға мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының өкілдері: жетекшілер, әдіскерлер, тәрбиешілер және арнайы педагогтар қатысты. Сұхбат Алматы, Қостанай, Павлодар, Қарағанды ​​және Шымкент қалаларының жалпы білім беретін балабақшаларында өткізілді.

Мақалада келтірілген мәліметтерді теориялық білімдерін толықтыру үшін, кәсіби біліктілігін жетілдіру үшін мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының практик мамандары, сондай-ақ ерте жас балалардың сөйлеу тілін дамыту мәселелерін зерттейтін зерттеушілер пайдалана алады.

Түйін сөздер: ерте жас, сөйлеу тілін дамыту, арнайы педагогтерді даярлау, логопедиялық сүйемелдеу.

Жарияланды

2024-06-20