Scratch визуалды-блоктық бағдарламалау арқылы робототехника курсының бастауыш сынып оқушыларының есептеу ойлауына әсері

Авторлар

  • M. Mukhasheva І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті,Қазақстан, Талдықорған қ.

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES.2023.v77.i4.09
        257 129

Аннотация

Мақалада Scratch 3.0 құралын қолданатын робототехника курсының бастауыш сынып оқушыларының есептеу ойлауына әсері қарастырылады. Зерттеу Қазақстандағы «Құлжабай Қасымов атындағы № 28 IT мектеп-лицейі» КММ базасында бақылау және эксперименттік топтарға бөлінген бағдарламалаудың базалық дағдылары бар 3 сыныптың 48 оқушысының қатысуымен жүргізілді. Эксперимент басталғанға дейін барлық қатысушылардан Scratch 3.0-де робот жасау тапсырмасын орындау сұралды. Эксперименттік топтың оқушылары екі апта бойы робототехника сабақтарына қатысты, ал бақылау тобының қатысушылары классикалық бағдарлама бойынша оқыды. Зерттеу аяқталғаннан кейін екі топқа қатысушылардың алдында ойын құру міндеті тұрды. Студенттердің экспериментке дейінгі және кейінгі жұмыстары DR платформасымен бағаланды. Scratch. Деректер топтық орташа мәндерді зерттеу және стандартты ауытқуларды санау үшін сипаттамалық статистиканы қолдану арқылы талданады. Scratch 3.0 құралын қолданудың оқушылардың есептеу ойлауына әсерін зерттеу мақсатында топ аралық айырмашылықтардың мөлшерін бағалау үшін тәуелсіз екі жақты t-тест орындалды. Scratch бойынша практикалық тапсырмаларды орындаған бастауыш сынып оқушыларында эксперимент аяқталғаннан кейін есептеу ойлау тестінің нәтижелері әдеттегі сабақтарға қатысқан құрдастарымен салыстырғанда статистикалық тұрғыдан 31,8% - ға жоғары болды (p <0,001), бұл эксперименттік топ қатысушыларының есептеу ойлау көрсеткішінің жақсарғанын көрсетеді.

Түйін сөздер: робототехника, визуалды-блоктық бағдарламалау, Scratch 3.0, есептеу ойлау, мектеп оқушылары.

Библиографиялық сілтемелер

Список литературы

Mukhasheva, M. et al. The impact of educational robotics on cognitive outcomes in primary students: A meta-analysis of recent studies // European Journal of Educational Research, 2023. № 12(4). – P. 1684. https://doi.org/10.12973/eu-jer.12.4.1683

Мынбаева А. К. От классической педагогики к образованию 4.0: преемственность методологии, процессов и принципов // Вестник КазНУ. Серия педагогическая. – 2022. – № 2(71). – С. 14. https://doi.org/10.26577/JES.2022.v71.i2.02

Castro, A. et al. Robotics education in STEM units: Breaking down barriers in rural multigrade schools // Sensors, 2022. № 23(1), Article 387. https://doi.org/10.3390/s23010387

Madariaga, L. et al. Offline and online user experience of gamified robotics for introducing computational thinking: Comparing engagement, game mechanics and coding motivation // Computers & Education, 2023. № 193, Article 104664. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2022.104664

Yu, X., Gutierrez-Garcia, M. A., & Soto-Varela, R. Are educational robots any good for communicative English learning for primary school students? // Texto Livre, 2023. № 16, Article e41469. https://doi.org/10.1590/1983-3652.2023.41469

Makhambetova, Z. T., & Magauova, A. S. Professional competences in the context of inclusive education: A model design // European Journal of Educational Research, 2023. № 12(1). – Р. 202. https://doi.org/10.12973/eu-jer.12.1.201 c. 202

Bozkurt, O., & Pasabeyoglu, N. G. The effect of Lego robotics coding on primary school students' academic achievement and attitudes of science // Education Quarterly Reviews, 2023. № 6(1). – Р. 271.

Corral Abad, E. et al. Improving the learning of engineering students with interactive teaching applications // Computer Applications in Engineering Education, 2021. № 29(6). – Р. 1666. https://doi.org/10.1002/cae.22415

Michalopoulos, P. et al. Introducing STEM to primary education students with Arduino and S4A // Innovating STEM Education: Increased Engagement and Best Practices, 2022. – Р. 77-87.

Aytekin, A., Sönmez Çakır, F., Yücel, Y., & Kulaözü, İ. Coding science directed to future and some methods to be available and coding learned // Eurasian Journal of Social and Economic Research, 2018. № 5(5). – Р. 24-41.

Ibashova, A., & Belessova, D. Information and educational environment for Scratch and robotics courses in elementary school: features and relevance // Sciences of Europe, 2022. № 107. – Р. 82-89. https://doi.org/10.5281/zenodo.7479758

Plaza, P. et al. STEM and educational robotics using Scratch // 2019 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 2019. – Р. 330-336.

Yamamori, K. Classroom practices of low-cost STEM education using Scratch // Journal of Advanced Research in Social Sciences and Humanities, 2019. № 4(6). – Р. 192-198. https://dx.doi.org/10.26500/JARSSH-04-2019-0601

Çakir, N. K., & Güven, G. Effect of 5E learning model on academic achievement and attitude towards the science course: A meta-analysis study // Cukurova university faculty of education journal, 2019. № 48(2). – Р. 1111-1140.

Yulianti, D., Sugianto, S., & Ngafidin, K. M. Scratch assisted physics learning with a STEM approach in the pandemic era to develop 21st Century learning skills // Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, 2022. № 11(1). – Р. 185-194. https://doi.org/10.15294/jpii.v11i1.32607

Kalogiannakis, M., & Papadakis, S. Preparing Greek pre-service kindergarten teachers to promote creativity: Opportunities using Scratch and Makey Makey // Children’s Creative Inquiry in STEM, 2022. – Р. 347-364. https://doi.org/10.1007/978-3-030-94724-8_20

Minnakhmitova, L., Ibashova, A., & Belesova, D. The possibilities of using ispring in teaching Scratch programming to elementary school students // Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2023. № 10(1). – Р. 143-156.

Koray, A., & Duman, F. G. Subject-oriented educational robotics applications with Arduino in science teaching: digital dynamometer activity in accordance with 5E instractional model // Science Activities, 2022. № 59(4). – Р. 168-179. https://doi.org/10.1080/00368121.2022.2093824

Wei, X. et al. The effectiveness of partial pair programming on elementary school students’ computational thinking skills and self-efficacy // Computers & Education, 2021. № 160. – Р. 104023. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2020.104023

References

Aytekin, A., Sönmez Çakır, F., Yücel, Y., & Kulaözü, İ. (2018). Coding science directed to future and some methods to be available and coding learned. Eurasian Journal of Social and Economic Research, 5(5), 24-41.

Bozkurt, O., & Pasabeyoglu, N. G. (2023). The effect of Lego robotics coding on primary school students' academic achievement and attitudes of science. Education Quarterly Reviews, 6(1), 271.

Çakir, N. K., & Güven, G. (2019). Effect of 5E learning model on academic achievement and attitude towards the science course: A meta-analysis study. Cukurova university faculty of education journal, 48(2), 1111-1140.

Castro, A. et al. (2022). Robotics education in STEM units: Breaking down barriers in rural multigrade schools. Sensors, 23(1), Article 387. https://doi.org/10.3390/s23010387

Corral Abad, E. et al. (2021). Improving the learning of engineering students with interactive teaching applications. Computer Applications in Engineering Education, 29(6), 1666. https://doi.org/10.1002/cae.22415 с. 1666

Ibashova, A., & Belessova, D. (2022). Information and educational environment for Scratch and robotics courses in elementary school: features and relevance. Sciences of Europe, 107, 82-89. https://doi.org/10.5281/zenodo.7479758

Kalogiannakis, M., & Papadakis, S. (2022). Preparing Greek pre-service kindergarten teachers to promote creativity: Opportunities using Scratch and Makey Makey. Children’s Creative Inquiry in STEM, 347-364. https://doi.org/10.1007/978-3-030-94724-8_20

Koray, A., & Duman, F. G. (2022). Subject-oriented educational robotics applications with Arduino in science teaching: digital dynamometer activity in accordance with 5E instractional model. Science Activities, 59(4), 168-179. https://doi.org/10.1080/00368121.2022.2093824

Madariaga, L. et al. (2023). Offline and online user experience of gamified robotics for introducing computational thinking: Comparing engagement, game mechanics and coding motivation. Computers & Education, 193, Article 104664. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2022.104664

Makhambetova, Z. T., & Magauova, A. S. (2023). Professional competences in the context of inclusive education: A model design. European Journal of Educational Research, 12(1), 202. https://doi.org/10.12973/eu-jer.12.1.201 c. 202

Michalopoulos, P. et al. (2022). Introducing STEM to primary education students with Arduino and S4A. Innovating STEM Education: Increased Engagement and Best Practices, 77-87.

Minnakhmitova, L., Ibashova, A., & Belesova, D. (2023). The possibilities of using ispring in teaching Scratch programming to elementary school students. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 10(1), 143-156.

Mynbayeva, A. (2023). Ot klassicheskoj pedagogiki k obrazovaniju 4.0: preemstvennost' metodologii, processov i principov [From classical pedagogy to Education 4.0: continuity of methodology, approaches and principles]. Bulletin of KazNU. The pedagogical sciences series, 2(71), 14. (In Russian). https://doi.org/10.26577/JES.2022.v71.i2.02

Mukhasheva, M. et al. (2023). The impact of educational robotics on cognitive outcomes in primary students: A meta-analysis of recent studies. European Journal of Educational Research, 12(4), 1684. https://doi.org/10.12973/eu-jer.12.4.1683

Plaza, P. et al. (2019). STEM and educational robotics using Scratch. 2019 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 330-336.

Wei, X. et al. (2021). The effectiveness of partial pair programming on elementary school students’ computational thinking skills and self-efficacy. Computers & Education, 160, 104023. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2020.104023

Yamamori, K. (2019). Classroom practices of low-cost STEM education using Scratch. Journal of Advanced Research in Social Sciences and Humanities, 4(6), 192-198. https://dx.doi.org/10.26500/JARSSH-04-2019-0601

Yu, X., Gutierrez-Garcia, M. A., & Soto-Varela, R. (2023). Are educational robots any good for communicative English learning for primary school students? Texto Livre, 16, Article e41469. https://doi.org/10.1590/1983-3652.2023.41469

Yulianti, D., Sugianto, S., & Ngafidin, K. M. (2022). Scratch assisted physics learning with a STEM approach in the pandemic era to develop 21st Century learning skills. Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, 11(1), 185-194. https://doi.org/10.15294/jpii.v11i1.32607

Жүктелулер

Как цитировать

Mukhasheva, M. (2023). Scratch визуалды-блоктық бағдарламалау арқылы робототехника курсының бастауыш сынып оқушыларының есептеу ойлауына әсері. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 77(4), 101–110. https://doi.org/10.26577/JES.2023.v77.i4.09