Зерттеу құзыреттілігін түсіну және дамыту: Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университетінің академиялық контекстіндегі аралас әдістер
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES2024780103Аннотация
Ақпараттың көптігінің қазіргі дәуірінде зерттеу құзыреттілігін дамыту жоғары білім берудегі маңызды дағдыға айналды. Қазақстандағы Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университетінде жүргізілген бұл зерттеуде студенттер мен оқытушылардың зерттеу құзыреттілігін дамытуға әсер ететін факторларды бағалау үшін аралас тәсіл қолданылады. Зерттеуде 120 қатысушының сандық деректерін жинау үшін Google Form арқылы дайындалған сауалнама және сапалық талдау үшін 12 студентпен алынған сұхбат ақпараты пайдаланылған. Зерттеу қатысушылардың «біліктілік» және «құзыреттілік» сияқты терминдерді түсінуін бағалауға бағытталған, зерттеу құзыреттілігін дамытудағы мұғалімдердің рөлін зерттейді және технологияның зерттеу дағдыларына әсерін зерттейді. Нәтижелер студенттер арасындағы әртүрлі көзқарастар мен зерттеу құзыреттілігінің көп қырлы сипатын көрсетеді. Мәселелерге ақпараттың шамадан тыс жүктелуі және деректерді талдаудың техникалық аспектілері жатады. Студенттер зерттеу құзыреттілігін курстарға біріктіруді бағалайды, бірақ құрылымдалған тәсілді қолдануды қалайды. Зерттеуде студенттерді ынталандыру мен зерттеу мәдениетін дамытудағы мұғалімдердің шешуші рөлі айқындалады. Алынған нәтижелер жоғары білім беру шеңберінде зерттеу құзыреттілігін арттыру мақсатында білім беруді дамыту және оқу бағдарламаларын әзірлеу үшін құнды ақпарат береді.
Түйін сөздер: зерттеу құзыреттілігі, жоғары білім, аралас әдістер, студенттің қабылдауы, оқытушының әсері, білім беруді дамыту.