Орта мектепте физика пәнін оқыту мақсатында GeoGebra бағдарламасымен толықтырылған шынайылықты тұтынудың әсері
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES2024790206Аннотация
Мақалада физика біліміне ерекше назар аудара отырып, білім беру саласында толықтырылған шындық технологияларын қолдану жан-жақты қарастырылған. Бұл зерттеудің негізгі мақсаты – толықтырылған шындықты қамтитын физикадағы қолданыстағы және бұрын жасалған оқыту әдістемелерінің, әсіресе олардың білім беру тиімділігі контекстінде артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау және зерттеу. Мақалада AR-ның үш өлшемді модельдермен және нысандармен тікелей өзара әрекеттесу мүмкіндігіне баса назар аударылады, бұл пайдаланушыларға оларды әртүрлі бұрыштардан тексеруге және тиісті ақпаратқа қол жеткізуге мүмкіндік береді. Бұл мүмкіндік күрделі физика ұғымдары мен құбылыстарын түсінуді жақсартады. Мақалада толықтырылған шындық технологиясын оқыту үдерісіне кіріктіруде мұғалімдерді барабар дайындаудың маңыздылығы атап өтілген. Мұғалімдер AR құралдарын қолдануда және оларды оқу бағдарламасына тиімді енгізуде шебер болуы керек. Мақалада студенттердің жеке AR қосымшаларын жасау арқылы жобаға негізделген әрекеттерге қатысу мүмкіндігі көрсетілген. Бұл қатысу тәсілі белсенді оқыту мен эксперимент жасауға ықпал етеді. Мақалада кеңейтілген және виртуалды шындық технологияларын қолдану арқылы физиканы оқытудың әртүрлі педагогикалық тәсілдері мен әдістері қарастырылған. Бұл инновациялық әдістер білім беру тәжірибесін байытады және оны интерактивті етеді. Бұл мақала білім берудегі толықтырылған шындық технологияларының маңыздылығын көрсетеді. Зерттеудің тәжірибесіне Қазақстан мектептерінен 750 оқушы қатысты. Зерттеу нәтижелері статистикалық әдістермен өңделді.
Түйін сөздер: физиканы оқыту, оқыту әдістемесі, орта білім, толықтырылған шынайылық, физиканы оқытуға арналған қосымшалар.