Қазақстанның цифрлық білім беру ортасында SMART технологиялардың дамуы
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES2024v80.i3.01Аннотация
Зерттеудің мақсаты-қазақстандық және шетелдік ғалымдардың Smart-білім беруді дамыту және оның Қазақстандағы цифрлық трансформациясы бойынша зерттеулерін талдау. Мақалада қазақстандық және шетелдік ғалымдардың еліміздің білім беру жүйесінде де SMART технологиясының жай-күйін, практикалық қолданылуын және одан әрі пайдаланылуын зерттеуге арналған неғұрлым мазмұнды ғылыми мақалалары талданды. Зерттеу Google Scholar, ERIC, Web of Science және SCOPUS сияқты сенімді академиялық дерекқорларды, сондай-ақ Қазақстандағы цифрландырудың негізгі мәселелерін зерделеу үшін мемлекеттік құжаттар мен халықаралық конференция материалдарын пайдалана отырып, тиісті әдебиеттерді қарастырды және талдады. Негізінен соңғы 5 жылдағы басылымдардың тереңдігі алынды. Осы жұмыстарды зерделеу негізінде авторлар 2017 жылғы желтоқсанда "Цифрлық Қазақстан"мемлекеттік бағдарламасы қабылданғаннан кейін Қазақстанда жаңа цифрлық технологиялар 2018 жылдан бастап белсенді енгізіле бастады деген қорытындыға келді. Алайда, бүгінгі күнге дейін Қазақстан әлемнің көптеген жетекші елдерінен жаңа цифрлық технологияларды енгізу және қолдану мәселелерінде артта қалуды жалғастыруда. Бұл авторларға бұл процесті едәуір жылдамдатуға және цифрлық дәуірдегі алдыңғы қатарлы мемлекеттердің біріне айналуға мүмкіндік беретін бірқатар ұсыныстар беруге мүмкіндік берді. Ұсынылған ұсыныстар студенттерге, оқытушыларға және мүдделі тараптарға цифрлық технологияларды білім беру жүйесіне тиімді біріктіруге көмектеседі. Авторлар Қазақстанның білім беру жүйесінде SMART технологиясын қолдануды кеңейтуге баса назар аударды.
Түйін сөздер: цифрлық технология, «Цифрлық Қазақстан», цифрлық білім ортасы, SMART білім беру, білім алушылар.