Winsteps-тегі Rasch модельдеу әдістері: білім беру нәтижелерін талдау тәсілдері

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES202582110
        170 57

Аннотация

Бұл мақалада Rasch модельдеу әдістерін қолдана отырып, бағалау нәтижелерін талдау үшін Winsteps 5.8.3 бағдарламалық жасақтамасын пайдалану қарастырылады. Winsteps педагогика мен психометрика саласындағы зерттеушілер мен тәжірибешілерге тест нәтижелерін тереңірек түсінуге мүмкіндік беретін бағалаудан алынған деректерді өңдеуге және талдауға арналған қуатты құралдарды ұсынады. Мақала мәліметтерді дайындау, модель құру және нәтижелерді интерпретациялау кезеңдері қарастырылған бағдарламаның негізгі функцияларын қамтитын. Зерттеу білім беру процестерінің сапасын арттыру және тиімді бағалау құралдарын әзірлеу үшін деректерді нақты талдаудың маңыздылығын көрсетеді. Winstep көмегімен алынған талдау нәтижелерін оқу бағдарламаларын түзету, оқытудың жаңа әдістерін әзірлеу немесе бағалау стратегияларын өзгерту сияқты білім беру саласында негізделген шешімдер қабылдау үшін пайдалануға болады. Winstep-тегі деректерді визуализациялау мүмкіндіктері зерттеушілер мен мұғалімдерге тестілеу нәтижелерін жақсы түсінуге көмектеседі, бұл нәтижелерді дәлірек түсіндіруге және байланыстыруға ықпал етеді. Мақала тест тапсырмаларын әзірлеумен және талдаумен айналысатын мамандар үшін, сондай-ақ білім беру бағдарламалары мен бағалау әдістерінің сапасын арттыруға ұмтылатындар үшін жоғары практикалық құндылыққа ие. Ол тек теориялық негіздерді ғана емес, сонымен қатар нақты тәжірибеде қолдануға болатын нақты ұсыныстармен қамтамасыз етеді.

Түйін сөздер: Winsteps, Rasch-модельдеу, бағалау нәтижелерін талдау, психометрика, бағалау құралдары.

Авторлардың биографиясы

Ж. Бейсенова, Ұлттық тестілеу орталығы, Астана қ. , Қазақстан

магистр, Ғылыми зерттеулер мен психометрика зертханасының жетекші ғылыми қызметкері, Ұлттық тестілеу орталығы (Астана қ., Қазақстан, e-mail: zhanar-beisenova@mail.ru)

Л. Шинетова, Ұлттық тестілеу орталығы, Астана қ. , Қазақстан

докторант, Ғылыми зерттеулер мен психометрика зертханасының меңгерушісі, Ұлттық тестілеу орталығы (Астана қ., Қазақстан, e-mail: shinetovalyazzat24@gmail.com)

Н. Дидарбекова, Ұлттық тестілеу орталығы, Астана қ. , Қазақстан

филология ғылымдарының кандидаты, директордың орынбасары, Ұлттық тестілеу орталығы ( Астана қ., Қазақстан, e-mail: nauzhan.didarbekova@mail.ru)

Г. Жабаева , Ұлттық тестілеу орталығы, Астана қ. , Қазақстан

магистр, Ғылыми зерттеулер мен  зертханасының жетекші ғылыми қызметкері, Ұлттық тестілеу орталығы,  Родниковая көшесі ( Астана қ., Қазақстан, e-mail: danka1919@mail.ru)

Жүктелулер

Как цитировать

Бейсенова, Ж., Шинетова, Л., Дидарбекова, Н., & Жабаева , Г. (2025). Winsteps-тегі Rasch модельдеу әдістері: білім беру нәтижелерін талдау тәсілдері. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 82(1), 118–130. https://doi.org/10.26577/JES202582110

Шығарылым

Бөлім

Білім беруді өлшеу және бағалау: отандық және шетелдік тәжірибе