Бастауыш мектепте STEAM-тәсілінің тиімділігін талдау: G, R, CLES метрикалары

Авторлар

  • Г. Тотикова М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Шымкент , Қазақстан https://orcid.org/0000-0002-4226-0914
  • А. Есалиев М.Ауезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Шымкент , Қазақстан https://orcid.org/0000-0002-7573-8021
  • Н. Медетбекова М.Ауезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Шымкент , Қазақстан https://orcid.org/0000-0002-4809-0899
  • А. Битемір Ө.Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті, Шымкент, Қазақстан https://orcid.org/0000-0002-1355-8973

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES202584312
        82 10

Аннотация

Бұл зерттеу бастауыш сыныптағы механикалық, техникалық және кеңістіктік ойлауды дамыту құралы ретінде 2D/3D модельдеудің қысқа мерзімді білім беру тиімділігін бағалайды. Статистикалық қатаңдықты тәжірибелік түсініктілікпен үйлестіре отырып, біз зерттеу нәтижелері мен сыныптағы қолдану арасындағы алшақтықты толтырамыз: p-мәндерден тыс, біз педагогикалық әсерді сандық түрде бағалау үшін эффект өлшемдерін (Hedges' g, r) және үстемдік ықтималдығын (CLES) есептейміз.

Ғылыми жаңалық білім беру деректерін түсінуде g–r–CLES үштігінің жүйелі қолданылуына және оқу жетістіктерінің ықтималдықтық бағалауына негізделген. Тәжірибелік маңыздылық стандартты оқу бағдарламаларына оңай енгізуге арналған ықшам, технологиялық тұрғыдан қолжетімді интервенция форматы арқылы көрсетілген.

Әдіснама: Параллельді топтардың эксперименті (Эксперименттік/Бақылау; 1-4 сыныптар, N = 172) Беннет тесті арқылы pre-post дизайнын қолданды. Статистикалық талдау (Statistica 10) мынаны қамтыды: Топ ішіндегі өзгерістер үшін Уилкоксон критерийі; Жетістіктердегі топаралық айырмашылықтар үшін Манн-Уитни критерийі (Δ = Post − Pre); p, Z, r = Z/√N, Hedges' g және CLES (қалыпты жуықтауда U және d арқылы есептелген) туралы есеп.

Нәтижелер: Эксперименттік топтар pre-post жетістіктерде айтарлықтай өсу көрсетті (p < .001; r ≈ 0.85–0.88; g ≈ 1.9–2.4; CLES ≈ 0.91–0.95). Бақылау және эксперимент топтарын салыстыру интервенцияның артықшылығын әділ көрсетті (CLES ≈ 0.76–0.86) жалпы эффект Z = 2.83 (p = .004), r = 0.42, g ≈ 0.96 және CLES ≈ 0.74–0.75 болды.

Тәжірибелік құндылығы: Шамамен 75% жағдайда эксперимент тобындағы оқушы бақылау тобындағы құрдасына қарағанда жоғары жетістікке қол жеткізді.

Зерттеудің үлесі: 2D/3D модельдеудің қысқа циклдары статистикалық дәлелденген және педагогикалық маңызы бар нәтиже береді; Классикалық эффект өлшемдерін ықтималдықтық критерийлермен біріктіретін қайталанатын талдау схемасы; Оқу модульдерін енгізу және белгіленген өсу шегін асқан оқушылар үлесін бақылау бойынша әдістемелік ұсынымдар.

Түйін сөздер: STEAM, бастауыш мектеп, 2D/3D модельдеу, Беннетт сынағы, Hedges g, CLES.

Авторлардың биографиясы

Г. Тотикова, М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Шымкент , Қазақстан

PhD доктор, Мектепке дейінгі және бастауыш оқыту теориясы мен әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы, М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті (Шымкент , Қазақстан, e-mail: sultik.askarbek@mail.ru)

А. Есалиев, М.Ауезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Шымкент , Қазақстан

Медицина ғылымдарының докторы, Дене тәрбиесі және бастапқы әскери дайындық теориясы мен әдістемесі кафедрасының профессоры, М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті (Шымкент , Қазақстан, e-mail: aidar.esali@mail.ru)

Н. Медетбекова, М.Ауезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Шымкент , Қазақстан

Педагогика ғылымдарының кандидаты, Мектепке дейінгі және бастауыш оқыту теориясы мен әдістемесі кафедрасының доценті, М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті (Шымкент , Қазақстан, e-mail: totikovag@gmail.com)

А. Битемір, Ө.Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті, Шымкент, Қазақстан

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университетінің PhD докторанты ( Шымкент , Қазақстан, e-mail: aidar.esali@mail.ru)

Жүктелулер

Как цитировать

Тотикова G., Есалиев A., Медетбекова N., & Битемір A. (2025). Бастауыш мектепте STEAM-тәсілінің тиімділігін талдау: G, R, CLES метрикалары. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 84(3), 142–152. https://doi.org/10.26577/JES202584312