CHARACTERISTICS OF THE CONCEPT OF «EDUCATION»

Авторлар

  • Assel Chaklikova Kazakh Ablaikhan University of International Relations and Foreign Languages,
  • Aygerim Zhakyanova Kazakh Ablaikhan University of International Relations and Foreign Languages,
        46 35

Аннотация

Аталған мақала түрлі ұлт жағдайындағы ғылыми ортаның «Білім беру» концептісінің негізгі көзқарастарын айқындауға арналған. Автор халықаралық стандарттар мен нормативтердің отандық стандартпен сапалық үйлесім табуына сәйкес білім берудің ұлттық моделін жасау қажеттілігіне баса назар аударады. Жаңа білім беру парадигмасының қалыптасуы білім берудің көптеген пәндік салалары арқылы тұлғаның дамушы мәдени және дәстүрлі білім беру, әрі бүтін мәдениет пен салалық ұстанымдар арасындағы негізгі қарама-қайшылықтар қатарын шешуді ұсынады. Қазақстанға әлемдік білім беру кеңістігінің (Болон үрдісі) енуі Ұлттық білім беру жүйесінің алдына білім беру бағдарламаларын бірыңғайландыру мәселесін қойды. Осыған байланысты білім беруде концептуалдық талдау ерекше өзектілікке ие: білім берудің мазмұны мен даму бағытын анықтайтын білім беру қызметі мен мақсатты құндылықтар. Білім беру мақсаты мен құндылығы қоғамның өзекті мәселелерін есепке ала отырып құрылады және жаңарып отырады. Болашақ қоғам үшін білім беруде өзектілігін жоғалтпайтын үш мақсат маңызды: тұлғаның дамуы, тұлғаның қоғамға белсене араласуы, кәсіби дайындық. Білім берудің ұлттық жүйесін жаңғырту мемлекет қоры мен мүмкіндігін, сонымен қатар білім беру жүйесіндегі заманауи үрдістерді
есепке алып отыруы қажет.
Түйін сөздер: білім беру, білім берудің ұлттық үлгісі, білім беру мақсаты, халықаралық білім беру.

Жүктелулер

Как цитировать

Chaklikova, A., & Zhakyanova, A. (2017). CHARACTERISTICS OF THE CONCEPT OF «EDUCATION». ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 51(2), 8–13. вилучено із https://bulletin-pedagogic-sc.kaznu.kz/index.php/1-ped/article/view/418

Шығарылым

Бөлім

Тарих. Қазіргі білім беру әдістемесі