COVID-19 пандемиясы жағдайында ЖОО магистранттары арасында академиялық прокрастинация

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES.2021.v66.i1.04
        128 137

Аннотация

COVID-19 пандемиясының жағдайында білім беру процесінің өзгеруі қоғамдағы елеулі шиеленіспен, жұмыс пен оқыту үшін онлайн платформаларды пайдалану дағдыларының жетіспеушілігімен, сондай-ақ Интернет-байланыс арналарының техникалық шектеулерімен қатар жүрді. Магистранттардың өзін-өзі оқшаулау және коронавирустық пандемия аясында академиялық прокрастинацияны зерттеу өте маңызды және өзекті болып табылады, өйткені бұл жағдайда кейінге қалдыру мотивацияның жоқтығымен немесе қажетті академиялық тапсырмаларды орындағысы келмеумен байланыстыруға болмайды. Мақаланың мақсаты – CO- VID-19 пандемиясы кезінде енгізілген шектеулерге және қашықтан оқыту форматына көшуге байланысты әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың магистранттардың академиялық прокрастинацияны зерттеу. Мақалада COVID-19 пандемиясының қазіргі жағдайында университеттерде қашықтықтан оқытудың жаңа форматы аясында магистранттарды қамтыған академиялық прокрастинацияны зерттеу нәтижелері көрсетілген. Зерттеу барысында «Б. Такманның жалпы прокрастинация шкаласы» әдістемесі мен К. Двек әдістемесінің (имплицтік теориялардың сауалнамасы) модификациясы қолданылды. ҚазҰУ-дың 72 магистранты тексерілді, одан келесі нәтижелер алынды – Б. Такман әдістемесі бойынша магистранттардың 50%-ы жоғары, 43% – орташа, 7% – төмен прокрастинацияны көрсетті. Студенттермен жүргізілген әрі қарай жүргізген сұхбаттарға сәйкес, академиялық прокрастинация деңгейінің төмен, орта және жоғары деңгейдегі магистранттары арасындағы айырмашылықтар зерттелді. COVID-19 пандемиясы кезінде академиялық прокрастинация деңгейі жоғары магистранттар жұмысты кейінге қалдыруға немесе мүлдем бастамауға аргумент ретінде күрделі, ауқымды және жеткіліксіз түсінікті міндеттер (қажетті ақпараттың жоқтығы) ретінде қабылданды. Сонымен қатар, олардың көпшілігінде сол кезде ауырған туыстары мен достары болғандығы белгілі болды, нәтижесінде олар қорқып, абдырап қалды. Имплицтік теориялардың сауалнамасы бойынша прокрастинацияға әсер ететін сандық факторлар анықталды.

Түйінсөздер:прокрастинация,академиялықпрокрастинация,прокрастинатор,магистранттар, COVID-19 пандемиясы.

Жүктелулер

Как цитировать

Sembaeva, A. (2021). COVID-19 пандемиясы жағдайында ЖОО магистранттары арасында академиялық прокрастинация. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 66(1), 35–40. https://doi.org/10.26577/JES.2021.v66.i1.04

Шығарылым

Бөлім

Мамандарды кәсіби дайындаудағы психологиялық-педагогикалық мәселелер