Болашақ мұғалімдердің көшбасшылық құзыреттіліктерін дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттары

Авторлар

  • A Zholdasbekov Silkway Халықаралық университеті, Қазақстан, Шымкент қ.
  • M Janzakova Silkway Халықаралық университеті, Қазақстан, Шымкент қ.

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES.2021.v66.i1.06
        83 100

Аннотация

Бұл мақалада қоғамдағы түгел дерлік барлық тіршілікте орын алатын аса маңызды өмір өзгерістері қарастырылады. Мұндай өзгерістер жас ұрпақтың әлеуметтік бейімделуі мен кәсіби дамуын қиындатады. Заманауи Қазақстанға бәсекеге қабілетті, интеллектуалды және коммуникативтік қабілеттері дамыған, ұйымдастырушылық қабілеті бар, алға қойылған мақсаттарға жетуге қабілетті адамдар қажет. Бұл жағдайлар болашақ педагогтардың көшбасшылық құзыреттіліктерін зерттеуге деген қызығушылықтың артуын анықтайды. Ғылыми жұмыста болашақ мұғалімдердің психологиялық-педагогикалық жағдайларын қалыптастыру мен көшбасшылық құзыреттіліктерін дамыту қарастырады. Жоғары оқу орындарында білім берудің сапалы жаңа деңгейіне өтуге мүмкіндік беретін көшбасшылық құзыреттіліктерін қалыптастыру бойынша студенттерді оқытудың мақсатты процесін қамтамасыз ететін «жағдай», «психологиялық-педагогикалық жағдайлар» ұғымдарының мәні анықталды. Оқытудың инновациялық формалары мен әдістерінің мазмұнының элементтері талданады, оларды қолдану көшбасшылық құзыреттіліктерін қалыптастыру процесін мақсатты және тиімді етеді. Зерттеу кезеңдерінің бірі – ауызша сұрау (сұхбат) әдісін қолдана отырып алғашқы психологиялық- педагогикалық диагностиканы жүргізу барысында, жоғары мектеп жағдайында студенттердің көшбасшылық құзыреттіліктерін арттыруға бағытталған психологиялық-педагогикалық жағдайларды одан әрі талдау үшін респонденттердің көшбасшылық құзыреттіліктерінің болуы мен даму деңгейі туралы ақпарат алуға арналған педагогикалық дайындық. Тәжірибеге М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті мен Халықаралық Silkway университетінің (Шымкент, Қазақстан) 84 студенті қатысты.

Түйін сөздер: педагогикалық жағдайлар, психологиялық-педагогикалық жағдайлар, педагогикалық процесс, көшбасшы, құзыреттіліктер.

Жүктелулер

Как цитировать

Zholdasbekov, A., & Janzakova, M. (2021). Болашақ мұғалімдердің көшбасшылық құзыреттіліктерін дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттары. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 66(1), 56–64. https://doi.org/10.26577/JES.2021.v66.i1.06

Шығарылым

Бөлім

Психологиялық-педагогикалық зерттеулер