Академиялық зерттеулерге мемлекеттің қатысуы: Назарбаев Университетінің кейс-стадиі

Авторлар

  • D Tengelbay Қазақстан Республикасы Ақпараттық және қоғамдық даму министрлігі Азаматтық қоғам комитеті Азаматтық бастамаларды қолдау департаментінің сарапшысы, Назарбаев Университеті, Қазақстан, Нұр-Сұлтан қ.
  • L Vaigorova SmarTEST Prep; Назарбаев Университеті, Қазақстан, Нұр-Сұлтан қ.
  • Y Kumar Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы, Назарбаев Университеті, Қазақстан, Нұр-Сұлтан қ.

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES.2021.v66.i1.07
        110 57

Аннотация

Бұл зерттеу – академиялық зерттеулерге үкіметтің қатысуы туралы кейс-стади. Кейс- стадиде біз үкіметтің академиялық зерттеулерге қатысуына қандай факторлар әсер ететінін талдадық. Нақтырақ айтқанда, біз академия мен мемлекеттік органдар арасындағы ғылыми ынтымақтастықты белгілі бір дәрежеде жеңілдететін немесе қиындата алатын тіл, азаматтық, желі, жас және жыныс сияқты әртүрлі факторларды мұқият қарастырдық.

Шетелдік профессорлары бар басқа университеттер, оның ішінде КИМЭП, СДУ, ҚБТУ, бұл университеттердегі шетелдіктердің саны НУ-мен салыстырғанда мардымсыз, ал НУ-дың орналасуы басқаларға қарағанда жақсы қол жетімділікті қамтамасыз етеді. НУ жағдайы ерекше және оны жалпылау мүмкін емес.

Біз Назарбаев Университетінің оқытушылары арасында онлайн-сауалнама, сондай-ақ бірнеше бетпе-бет сұхбаттар өткіздік. Сауалнамаға 47 респондент қатысты. Зерттеулер мемлекеттік академиялық зерттеулерге қатысуға әсер ететін факторлардың ең маңыздысы орыс және қазақ тілдері мен желілерді жетік білмеуі болып табылатындығын анықтады. Осы зерттеудің нәтижелері ынтымақтастықты жеңілдету және қажетсіз бюрократиялық процестерді жіберіп алу үшін академиктер мен үкімет арасында белгілі бір делдалдық институттарды құру өте маңызды екенін көрсетеді.

Түйін сөздер: академиялық зерттеулер, Назарбаев Университетінің профессор-оқытушылар құрамы, үкіметтің қатысуы, Қазақстан, жағдайлық зерттеу.

Жүктелулер

Как цитировать

Tengelbay, D., Vaigorova, L., & Kumar, Y. (2021). Академиялық зерттеулерге мемлекеттің қатысуы: Назарбаев Университетінің кейс-стадиі. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 66(1), 65–84. https://doi.org/10.26577/JES.2021.v66.i1.07

Шығарылым

Бөлім

Психологиялық-педагогикалық зерттеулер