Социально-педагогическая поддержка семьи как условие разрешения проблем неполной семьи. Отбасын әлеуметтік- педагогикалық қолдау толық емес отбасылардың мәселелерін шешудің шарты ретінде.

Авторы

  • G. A. Mamyrbekova Al-Farabi Kazakh National University

Ключевые слова:

социальная среда, семья, полная и неполная семья, проблемы неполной семьи, социальная защита, психолого- педагогическая поддержка детей и взрослых, әлеуметтік орта, отбасы, толық және толық емес отбасы, толық емес отбасы мәселелері, әлеуметтік қорғау,

Аннотация

В статье рассматриваются: понятия полная и неполная семья, рост количества  неполных семей, источники формирования неполных семей, проблемы неполной семьи, такие как социально – экономические, педагогические, медицинские и психологические, а также социализация детей. Автор критически оценивает и предостерегает о появлении негативных источников формирования неполных семей, таких как социальная и гражданская незрелость супругов, их безответственным,
легкомысленным отношением к семье, а также увеличением числа вынужденных браков, вследствие беременности и рождения ребенка. Поднята проблема отсутствия одного родителя в семье, которая может явиться причиной неполноценного, неудачного воспитания детей, неадекватного представления мальчиков о ролевых функциях мужчины, мужа, отца, а также искажает представления девочек о ролевых функциях женщины, жены, матери. Автор предлагает поиск новых моделей воспитания подрастающего поколения, выдвигает задачи воспитания личности в открытой социальной среде, требующего тесного взаимодействия всех воспитательных структур нашего общества — школы, семьи, трудовых коллективов, общественности.

Тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін отбасы рөлінің басты әлеуметтік фактор ретіндегі мәселесі өз кезегінде өзекті болып табылады. Мақалада: толық және толық емес отбасы түсінігі, толық емес отбасылар санының артуы, толық емес отбасын қалыптастырушы көздер, экономикалық, педагогикалық, медициналық және психологиялық секілді толық емес отбасының мәселелері, сонымен қатар балалардың
әлеуметтенуі қарастырылады. Автор ерлі-зайыптылардың азаматтық және әлеуметтік шикілігі, олардың жауапкершіліксіздігі, отбасына деген жеңілтек көзқарастары және де еріксіз некелер санының артуы, жүктіліктің салдары мен баланың туылуы секілді толық емес отбасының қалыптасуына әсер ететін жағымсыз дереккөздерінің пайда болуы жайлы сыни тұрғыда бағалап, алдын ала сақтанудың жолдарын атап өтеді. Жоғарыда аталған мәселеге байланысты автор әлеуметтік педагогтың ересектер мен балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауына, тұлға дамуы мен адамды қайта қалпына келтіруге бағытталған практикалық әрекетіндегі рөлін баса көрсетеді. Осы мақсатта автор өскелең ұрпақты тәрбиелеудің жаңа үлгілерін іздестіруді ұсынып, біздің
қоғамымыздың барлық тәрбие қоғамдарының, яғни, мектеп, отбасы, еңбек ұжымдары, әлеуметтің тығыз өзара әрекеттесуін қажет ететін ашық әлеуметтік ортадағы тұлға тәрбиесі міндеттерін алға қояды.

Библиографические ссылки

1 Kon I.S. Sociological psychology. – M.: Moscow Psychological and Social Institute; Voronezh: Publishing house of the NGO “MODEK”, 1999.
2 Antonov A.I., Medkov V.M. Sociology of the Family. – M. MGU: Publishing House of the University of International Business and Management (“Karic Brothers”), 1996.
3 Dementieva I.F. Negative factors raising children in single-parent families // Sociology of the Family. – №6. – 2001.
4 Tyugashev E.A. Maintaining family. Moscow, 2003.
5 Eidemiller E., Yustitskis V. Psychology and Psychotherapy of the family. – 4th ed. – SPb: Peter, 2008.
6 Psychology of Social Work / O.N.Aleksandrova, O.N.Bogolyubova, N.L.Vasileva etc.; under the general editorship. M.A.Gulinoy. – SPb: Peter, 2002.

Загрузки

Опубликован

2017-01-20

Выпуск

Раздел

Теория и методика воспитательной работы