Әдеби шығармалар арқылы ағылшын идиомаларын оқыту жолдары

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES.2021.v69.i4.15

Аннотация

Мақалада шет тілін оқыту әдістемесі – әдеби шығармаларды талдауда идеомаларды оқыту қарастырылған. Идиомалар жоғары коммуникативті тапсырманы орындайды. Олар пікір алмасу үшін қолданылады, сөйлеудегі мағынаны бейнелі түрде жеткізеді, сөйлеуді экспрессивті түрде білдіреді. Мақалада сөз тіркестерінің мағыналарын байланыстырудағы тарихи қалыптасқан шектеулер олардың әсерін мезгіл-мезгіл сақтап қалғаны көрсетілген. Осы аспектілердің арқасында тіл дамудың барлық кезеңдерін қамтыды және әртүрлі кезеңдердің өнімі ретінде қарастырылады, бірақ тұтастай алғанда.

Идеомалар күнделікті өмірде де, іскерлік өмірде де, күнделікті және ресми стильде де, ғылыми және басқа да өзара әрекеттесу стильдерінде қолданылады.

Ағылшын идиомаларын оқыту үшін, ең алдымен, мұғалімдер оқу материалдарын құрастыра отырып, студенттердің қабылдауы үшін қол жетімді әдеби шығармаларды және ондағы идиомалық өрнектерді жеке-жеке де, бірге де таңдауы керек. Әрбір жаңа сабақта алдыңғы сөз тіркестерін қайталап, олардың қандай контексте қолданылғанын еске түсіру ұсынылады. Әр сабақта мұғалім үйренген өрнектерді өз сөйлеуінің жаңа хабарламаларына енгізе алады, осылайша үнемі қайталану болады, мұғалімнің сөйлеуінде естілетін тіркестер оқушылардың жадына саналы түрде сіңіп кетеді.

Түйін сөздер: ағылшын тілін оқыту, идиомалар, сөйлеу, әдеби шығармаларды талдау, мағыналық бірліктер, көркем шығармашылық

Жүктелулер

Жарияланды

2021-12-29

Шығарылым

Бөлім

Пәндерді оқыту әдістемесі