Физика пәнін саналы оқытуда толықтырылған шынайлықты оқыту құралы ретінде қарастыру
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES.2022.v73.i4.12Аннотация
Бұл мақалада толықтырылған және виртуалды шынайылық технологияларын білім беруде пайдалануын мысалы ретінде зерттелді. Зерттеуде физика пәні бойынша AR және VR қолдану арқылы белгілі және бұрын жасалған физикадағы оқыту әдістерін, олардың білім беру мақсаттарында пайдалану тұрғысынан артықшылықтары мен кемшіліктерін табу мен зерттеу басты міндет болып табылды. Жұмыстың мақсаты – аналитикалық әдебиеттерге шолу жасау және толықтырылған және виртуалды шынайылықты қолданудың белгілі әдістеріне талдау жасау, әртүрлі ғылыми мәселелердің ең перспективалы шешімдерін ұсыну. Мақалада кеңейтілген шынайылық технологиясының мүмкіндіктері, оны оқу және жобалау қызметіне біріктіруге мүмкіндік береді. Бұл мақалада физика пәні бойынша кеңейтілген шынайылық технологиясында, атап айтқанда денелерді зерттеуде стереометрия мен кеңістікті пайдалану ұсынылады. Фигуралармен тікелей өзара әрекеттесуге, оларға әртүрлі бұрыштардан қарауға және оларды қажетті ақпарат деп атауға мүмкіндік беретін нәрсе көрсетілген. Оқыту процесінде толықтырылған шынайылық технологиясын қолдану кезінде оқытушылардың біліктілігін арттырудың маңыздылығы анықталды. Сондай-ақ, AR қосымшаларын құру процесінде оқушы жобалық қызметке сәтті қатыса алатындығы атап өтілді. Негізгі сөздер үшін зерттеу материалдары ретінде webofscience және Scopus лицензияланған шетелдік дерек қорларында ғылыми және ғылыми-көпшілік еңбектерді іздеу әдісі пайдаланылды. Толықтырылған және виртуалды шынайылық технологияларын қолданатын оқыту әдістері ұсынылған тәсілдер қарастырылыды. Толықтырылған және виртуалды шынайылық технологиялары арқылы оқушылар физиканы оқытудың заманауи жолдары қарастырылған түрін айқындайды.
Түйін сөздер: толықтырылған шынайылық, физика, білім беру.