Білім беру нәтижелерінің онлайн оқытудан гуманитарлық нәтижелердің корреляциялық тәуелділігін бағалау, Bilimland resources мысалы

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES.2023.v76.i3.09
        125 104

Аннотация

Мақалада оқу процесінде цифрлық білім беру технологияларын және математикалық құралдарды қолдана отырып, оқушыларды гуманитарлық пәндер бойынша оқытудың тиімділігін арттыру мәселелеріне талдау келтірілген. Оқушылардың үлгілік оқу бағдарламаларының мақсаттарын іске асыруға бағытталған дәстүрлі және заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, гуманитарлық пәндерді оқытудың оқу процесінің үлгілерін талдамалық салыстыру жүргізілді. Зерттеуді жүргізудің заманауи тәсілі сандық технологиялардың білім алушылардың конвективтік қабілеттерінің өзгеру динамикасына әсер ету дәрежесін аналитикалық және фактологиялық тұрғыдан ұсыну болды. Қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес нәтиже алынды, сәйкесінше: гуманитарлық пәндерді оқытудағы оқушылардың үлгеріміндегі өзгерістердің заманауи цифрлық технологияларды пайдалану сапасы мен санына тәуелділігін математикалық растау. Қойылған міндеттерді іске асыру монотонды екі параметрлі функциялар класынан эмпирикалық жуықтау функцияларын анықтау үшін алгоритмді енгізу арқылы уақыт қатарлары туралы ақпаратты өңдеудің статистикалық әдістерін қолдануға негізделген. Үлгі ретінде барлық міндетті гуманитарлық пәндер бойынша 1-ші сыныптан 11-сыныпқа дейінгі Kundelik порталында көрсетілген деректер және BilimLand цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланудың статистикалық деректері қарастырылды.

Түйін сөздер: статистикалық мәліметтер, корреляция, электронды оқыту, уақыттық қатар, математикалық модель.

Жүктелулер

Как цитировать

Iskakova, A. (2023). Білім беру нәтижелерінің онлайн оқытудан гуманитарлық нәтижелердің корреляциялық тәуелділігін бағалау, Bilimland resources мысалы. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 76(3), 104–115. https://doi.org/10.26577/JES.2023.v76.i3.09

Шығарылым

Бөлім

Білім беруді өлшеу және бағалау: отандық және шетелдік тәжірибе