10-11 сыныптардағы ағылшын тіліндегі тесттің кері байланысының әсерін зерттеу

Авторлар

  • A. Meirbekov Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті,Халықаралық туризм және меймандостық университеті, Қазақстан, Түркістан қ.
  • D. Narmetova Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті, Қазақстан, Түркістан қ. http://orcid.org/0000-0002-7623-1150

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES.2023.v76.i3.014

Аннотация

Бұл зерттеу жұмысы Түркістан облысының ауылдарының біріндегі орта мектеп оқушылары үшін ағылшын тілі сабақтарындағы кері байланыстың әсерін зерттеуді қамтыды. Тестті дұрыс қолдану білім беру процесінің сапасына әсер ететіндіктен, біздің зерттеуімізде кері байланысты дұрыс дамыту үшін тестті талқылауға назар аудардық. Мақала жазу кезінде осы тақырып бойынша шетелдік және қазақстандық ғалымдардың жұмыстары пайдаланылды.Бұл зерттеудің мақсаты сынақтарды сыныптарда қолданудың тиімділігін анықтау болды. Бұл зерттеу жұмысы кері байланыстың тіл үйрену мен оқытуға әсерін, сондай-ақ студенттердің ағылшын тілін меңгеру деңгейін көрсету тұрғысынан студенттердің тест тапсыру тиімділігіне қатынасын қарастырады. Бұл сауалнама үшін сыныпта тіл үйренудің кері әсерін анықтау мақсатында оқушылардың тестілеу туралы ойларын талдау үшін деректерді жинаудың сандық әдісі қолданылды. Сандық деректер Statistical package for Social Sciences (SPSS 23.0) бағдарламасы арқылы талданды.. Мәліметтер Түркістан облысы Орангай ауылында  орналасқан М. Әуезов мектебінде жиналған. Олар 10-11 сынып оқушылары болды. Сауалнамаға 73 студент қатысты. Зерттеу 2022-2023 оқу жылының бірінші семестрінде жүргізілді. Зерттеу нәтижесі кейбір қатысушылардың сауалнама шкаласында жыныстар арасында ешқандай айырмашылық жоқ екенін көрсетті. Студенттердің көпшілігі washback оларға ҰБТ-ны сапалы тапсыруға және жоғары балл жинауға мүмкіндік береді деп келісті.

Түйін сөздер: кері байланыс, әсер ету, тіл үйрену, тест, бағалау.

Жүктелулер

Жарияланды

2023-09-20