Орта мектептің жоғары сыныптарында биология пәнін оқыту: электрондық оқу құралын апробабациялау

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES2024v80.i3.013
        97 34

Аннотация

Бұл мақалада орта мектептің жоғары сыныптарында биологияны оқытуға арналған инновациялық электронды оқу құралын әзірлеу және сынақтан өткізу қарастырылады. Электронды оқулықты әзірлеу оқушыларды «Биология» пәні бойынша қорытынды және қабылдау емтихандарына тиімді дайындау мақсатында жүзеге асырылды. Мақала авторлары электронды құралдың оқу үлгеріміне, оқу тиімділігіне, оқушылардың ынтасына, мұғалімдердің оң қабылдауына және алаңдаушылықтың төмендеуіне оң әсері туралы болжамға негізделген гипотезаларды ұсынады. Зерттеу интерактивті элементтерді, мультимедианы, визуализацияны және жеке оқыту тәсілін қолдана отырып, оқу құралын әзірлеуді қамтиды. Электрондық оқу құралы орта мектепте сыналды, апробация нәтижесінде оның оқу процесіне және оқушылардың оқу нәтижелеріне әсері бағаланды. Зерттеу барысында педагогикалық бақылау әдістері, педагогикалық эксперимент, оқушылардың сауалнамасы, М.И. Рожков, Б.Н. Филлипс әдістері, математикалық статистика әдістері, оның ішінде U-Манн-Уитни, Вилкоксонның Т-критерийлері қолданылды. Өткізілген зерттеу нәтижелері инновациялық электронды оқу құралының оқушылардың биологиядағы жетістіктеріне оң әсерін растады және авторлар ұсынған гипотезаларды растады. Бұл мақалада электронды оқыту құралдарын білім беру үдерісінде қолдану және орта мектептерде биологияны оқытуды байыту бойынша құнды ғылыми-тәжірибелік ұсыныстар берілген.

Түйін сөздер: электрондық оқу құралы, биология, қорытынды емтихандар, Ұлттық бірыңғай тестілеу, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, дербес оқыту, интерактивті технологиялар.

 

 

Авторлардың биографисы

К. Жадан, Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті , Петропавл қ., Қазақстан

Жобалық кеңсенің Academic officer, М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті (Петропавл қ., Қазақстан, эл. пошта: zhadanks@mail.ru)

Е. Романенко, «№23 орта мектебі» ҚММ, Петропавл қ., Қазақстан

биология пәнінің мұғалімі, «№23 орта мектеп» КММ (Петропавл қ., Қазақстан, эл. пошта: evgeniy.romanenko.98@mail.ru)

 

В. Панченко, Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті , Петропавл қ., Қазақстан

«Биология» кафедрасының аға оқытушысы, М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті (Петропавл қ., Қазақстан, эл. пошта: v.aderikhina@mail.ru)

Г. Мухамеджанова, «№23 орта мектебі» ҚММ, Петропавл қ., Қазақстан

биология және химия мұғалімі, «№23 орта мектеп» КММ (Петропавл қ., Қазақстан, эл. пошта: muhamedzhanova_gauhar@mail.ru)

 

В. Дундуков, «№4 орта мектебі» ҚММ, Петропавл қ., Қазақстан

математика пәнінің мұғалімі, «№4 орта мектеп» КММ (Петропавл қ., Қазақстан, эл. пошта: viktormi18vk@mail.ru)

 

Д. Шайкина, Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті , Петропавл қ., Қазақстан

биология ғылымдарының кандидаты, «Биология» кафедрасының аға оқытушысы, М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті (Петропавл қ., Қазақстан, эл. пошта: shajkina86@mail.ru)

Жүктелулер

Как цитировать

Жадан, К. ., Романенко, Е., Панченко, В., Мухамеджанова, Г., Дундуков, В., & Шайкина, Д. (2024). Орта мектептің жоғары сыныптарында биология пәнін оқыту: электрондық оқу құралын апробабациялау. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 80(3), 163–174. https://doi.org/10.26577/JES2024v80.i3.013