Ақпараттық білім дәуіріндегі болашақ шет тілі мұғалімдерінің әлеуметтік санасын қалыптастырудың теориялық-әдістемелік негіздері
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES2024v81.i4.12Аннотация
Мақалада болашақ шет тілі мұғалімдерінің әлеуметтік маңызды санасын қалыптастырудың өзекті мәселелері қарастырылған. Авторлар жағдайды талдап, ашық ақпараттық кеңістікте студенттердің әлеуметтік-маңызды санасының болашақта дамуына бағытталған шараларға тоқталды. Осы мәселені зерделеу нәтижесінде интернеттен алынған әртүрлі ақпараттардың студенттерге әсерін түзету қажеттілігіне баса назар аударылады. Мақалада зерттелетін мәселе бойынша отандық және шетелдік ғылыми әдебиеттерге талдау жасалған. Заманауи білім берудің ақпараттық парадигмасының қарқынды дамуына сілтеме жасай отырып, зерттеушілер жалпы ақпараттық білім беру үдерісінде әлеуметтік маңызды сананы қалыптастырудың теориялық және әдістемелік тәсілдерін анықтап, жүйеге келтірді. Зерттеудің көрсетілген теориялық жаңалығы оның маңыздылығын анықтайды, ал белгіленген тәсілдер теорияны байытып, осы бағыттағы педагогикалық зерттеулердің әлеуетін арттырады. Зерттеудің практикалық маңыздылығы медиамәтіндерді пайдалана отырып, қазіргі заманғы жалпы ақпаратты оқытудың инновациялық оқыту технологияларын анықтауда жатыр, оған авторлар интернеттен түпнұсқалық медиамәтіндермен жұмыс істеуге арналған CLIL- және аналитикалық-ситуациялық технологияларды жатқызды. Концептуалдық негіздерін (мазмұндық және үдерістік): мақсаты, мазмұны, ұйымдастыру, әдістері мен формалары және т.б. анықтай отырып, авторлар оларды болашақ шет тілі мұғалімдерін оқыту тәжірибесіне енгізді. Мақалада медиамәтіндермен жұмыс жасаудың әртүрлі әдістері кеңінен ұсынылған.
Түйін сөздер: қоғамдық сана, теориялық және әдістемелік тәсілдер, инновациялық технологиялар, CLIL технологиялары, аналитикалық-ситуациялық технологиялар.