Студенттердің фрустрация жағдайындағы қарым-қатынасын зерттеу

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES2024v81.i4.4
        33 30

Аннотация

Педагогикалық зерттеу проблемаларының бірі фрустрация сезімінің пайда болу себебін нақты түсінбеумен байланысты. Фрустрация жоғарғы білім беру жүйелеріндегі оқытудың салыстырмалы түрде аз зерттелген бөлігі болып табылады. Фрустрация жағдайы студенттердің психикалық жай-күйін өзгертіп ғана қоймай, академиялық үлгерімдері мен құрдастарымен қарым-қатынастарына да әсер етеді. Көңілсіздік сезімін қалыптастыруға ықпал ететін жеке қасиеттердің кең спектрі мен әртүрлі факторлар кездеседі.  Академиялық қысым, тұрақты қиындықтар және оқудағы кедергілерге және т.б. жағдайлар көңілсіздік сезімінің артуына, күйзеліске, өзін-өзі бағалаудың төмендеуіне және оқуға мотивацияның болмауына әкеледі.

Бұл мақалада көңілсіздік пен оның оқушылардың мотивациясы мен үлгеріміне әсері арасындағы байланыс зерттелген. Мақалада студенттердің фрустрация деңгейі мен фрустрация жағдайындағы қарым-қатынастарының мазмұнын зерттелді. Мақалада студенттердің көңіл-күйіне салыстырмалы талдау жасалынып, С. Розенцвейгтің фрустрациялық реакция сынағы, Р. Хейвигхерс пен Э. Эриксонның сауалнамасы әдістері қолданыла отырып фрустрация жағдайларының көрсеткіштері анықталды.

Зерттеу әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Философия және саясаттану факультеті, Педагогика және білім беру менеджменті кафедрасында өтті. Зерттеуге 17 бен 27 жас аралығындағы жалпы саны 68 студент, оның ішінде 44 қыз және 24 ұл бакалавриат және магистрант студенттері қатысты.

Түйін сөздер: фрустрация, көңілсіздік, стресс, мотивация, талдау, жеке қасиеттер, студент жастарды педагогикалық-психологиялық сүйемелдеу.

Авторлардың биографисы

А. Тохтаров , І.Жансүгіров атындағы Жетісу университеті, Талдықорған қ., Қазақстан

І.Жансүгіров атындағы Жетісу университеті, Педагогика және психология мамандығының докторанты (Талдықорған қ., Қазақстан, *e-mail:akniet_mukhtaruly@mail.ru)

К. Сайлыбаева , М.Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті, Тараз қ., Қазақстан

психология ғылымдарының магистрі, М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті (Тараз қ., Қазақстан, e-mail:sailybaeva.k@mail.ru)

С. Кунгурова , М.Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті, Тараз қ., Қазақстан

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті, «Қазақ және орыс тілдері» кафедрасы, аға оқытушы (Тараз қ., Қазақстан)

А. Ермуратова , М.Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті, Тараз қ., Қазақстан

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті, «Мәдениет және өнер» кафедрасы, педагогика магистрі, аға оқытушы (Тараз қ., Қазақстан)

А. Абдрахманова , М.Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті, Тараз қ., Қазақстан

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті, «Әлеуметтік психология» кафедрасы, психология магистрі, аға оқытушы (Тараз қ., Қазақстан)

Жүктелулер

Как цитировать

Тохтаров , . А., Сайлыбаева , . К., Кунгурова , . С., Ермуратова , . А., & Абдрахманова , . А. (2024). Студенттердің фрустрация жағдайындағы қарым-қатынасын зерттеу. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 81(4), 39–52. https://doi.org/10.26577/JES2024v81.i4.4

Шығарылым

Бөлім

Психологиялық-педагогикалық зерттеулер