Жаратылыстану -ғылыми бағыттағы студенттердің шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін критериалды бағалаудың ерекшеліктері
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES2024v81.i4.17Аннотация
Ағылшын тілінде бейіндік пәндерді оқытуға қабілетті болашақ жаратылыстану-ғылыми бағыттағы мұғалімдерді даярлау Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарынан шет тілін оқытуға және белгілі бір құзыреттерді дамытуға жаңа тәсілдерді талап етеді. Бұл жұмыстың мақсаты-оның дамуының үш деңгейінде: қанағаттанарлық, оңтайлы және жеткілікті деңгейде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті(ШКК) бағалау үшін өнімді рубрик құру. Зерттеудің теориялық маңыздылығы ШКК-нің негізгі компоненттерін ашуда критерийлері бар сипаттамалық рубрикты қолдануға ықпал етеді. Тәжірибеде жүргізілген зерттеудің маңыздылығы ШКК және оның компоненттерін дамытудың тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін тілдік емес мамандықтардың студенттері үшін жаңа айдарды қолдануды ұсынудан тұрады. Зерттеудің міндеті шет тілдік коммуникативтік құзыреттіліктің әрбір компонентін нақтылау және қалыптастырушы бағалау құралы ретінде рубрик әзірлеу болды. Қойылған міндеттерді шешудің негізі салыстырмалы және логикалық талдау шеңберіндегі жалпы ғылыми әдістер, сондай-ақ шет тіліндегі білім саласындағы білімді талдау және түсіндіру болды. Рубрикты құрудың ерекшелігі ШКК деңгейін барабар бағалау, жалпыеуропалық талаптарды есепке алу және ШКК бақылаудың жаңа нысаны болды. Атқарылған жұмыстың нәтижесі педагогикалық мамандықтардың оқытушылары мен студенттеріне оны игерудің ағымдағы деңгейін анықтау негізінде ШКК-ны дамыту бойынша жұмысты бастауға немесе жалғастыруға көмектеседі.
Түйін сөздер: критериалды бағалау, рубрик, шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік, шет тілі.