ГИПЕРТЕКСТ КАК МОДЕЛЬ СИСТЕМЫ ИНОЯЗЫЧНОГО ОБРАЗОВАНИЯ.
Кілттік сөздер:
овладение иностранным языком,Аннотация
Бұл мақалада гипертекст жəне оның қасиеттері мен типологиясы туралы айтылады, яғни гипертекстің кұрылымын өзге тілдік білім беру моделі ретінде де қарастыруға болады. This article discusses the structure and the different types of the branched texts. The branching scheme can be used as a foreign language education system model, if language levels of Common Framework are divided between the language institutions of the country or different countries.Библиографиялық сілтемелер
1.Соловова Е.Н. Методика обучения иностранным языкам. Продвинутый курс. – Москва,2008.
2.Купер И.Р. Гипертекст как способ коммуникации. www.nir.ru
3.Дедова О.В. Лингвистическая концепция гипертекста: основные понятия и терминологическая парадигма. Вестник Московского университета. Сер.9. Филология. 2001.
2.Купер И.Р. Гипертекст как способ коммуникации. www.nir.ru
3.Дедова О.В. Лингвистическая концепция гипертекста: основные понятия и терминологическая парадигма. Вестник Московского университета. Сер.9. Филология. 2001.
Жүктелулер
Как цитировать
Аренова, Т. В. (2016). ГИПЕРТЕКСТ КАК МОДЕЛЬ СИСТЕМЫ ИНОЯЗЫЧНОГО ОБРАЗОВАНИЯ. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 30(2-3). вилучено із https://bulletin-pedagogic-sc.kaznu.kz/index.php/1-ped/article/view/23
Шығарылым
Бөлім
Актуальные проблемы обучения и воспитания