Қазақстандық ағылшын тілі мұғалімдерінің кәсіби білімі
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES20258431Аннотация
Бұл зерттеу Қазақстанның Түркістан облысындағы ағылшын тілі мұғалімдерінің кәсіби ерекшеліктерін зерттейді. Тілдік оқыту контекстінде жеке тұлғаны қалыптастырудың көп қырлы өлшемдерін зерттеу үшін сапалы зерттеу дизайны, оның ішінде жартылай құрылымдық сұхбат қолданылды. Деректерді талдау үшін MAXQDA 24 бағдарламасы қолданылды. Сұхбаттан жиналған мәліметтер тақырыптық талдау көмегімен талданды. Зерттеу мұғалімнің жеке басын дамытудағы қиындықтарға баса назар аударады, жеке тәжірибе мен оқыту әдістерінің маңыздылығын көрсетеді. Зерттеу нәтижелері ағылшын тілі мұғалімдерінің кәсіби міндеттерін қалай жүзеге асыратынын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді. Авторлар педагогикалық білім беруді жетілдіруге және тіл мұғалімдерінде кәсіби сәйкестіктің берік сезімін қалыптастыруға бағытталған бастамаларды қолдауға құнды тұжырымдар ұсынады. Зерттеу ағылшын тілі шетел тілі ретінде пәнінің мұғалімдерінің кәсіби сәйкестігін қалыптастыратын негізгі факторлар мен тәжірибелер қандай; бұл факторлар олардың педагогикалық тәжірибесіне және студенттермен өзара әрекеттесуіне қалай әсер етеді деген сұрақтарды қарастырады. Ағылшын тілі мұғалімдерінің өмірлік тәжірибесі мен қабылдауын ескере отырып, бұл зерттеу мамандыққа тән қиындықтар мен мүмкіндіктерді терең түсінуге ықпал етеді. Ағылшын тілі мұғалімдерін неғұрлым сенімді және тұрақты кәсіби сәйкестікке жету жолында қолдаудың әлеуетті жолдары туралы түсінік береді, сайып келгенде, ағылшын тілі контекстінде оқыту тәжірибесі мен студенттердің оқу нәтижелерін жақсартады.
Түйін сөздер: кәсіби білім, мұғалімдер, EFL (ағылшын тілі шет тілі ретінде), біліктілік, біліктілік арттыру.
