Оқушылардың бағдарламалау бойынша оқуын ынталандыру үшін дербестендірілген оқыту

Авторлар

  • Б. Дуйсекеева Қожа Ахмет Яссауи атындағы халықаралық қазақ-түрік университеті, Түркістан қ., Қазақстан https://orcid.org/0009-0004-7277-7422
  • С. Конева Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан https://orcid.org/0000-0003-0003-3630
  • Т. Сарсембаева Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан https://orcid.org/0009-0001-8626-2268

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES2024v81.i4.6
        39 8

Аннотация

Қазіргі орта мектептің оқу бағдарламасы  инфорпматика пәнін негізгі пәндердің бірі ретінде басты назар аударып, оның ішінде бағдарламалау негіздері бөлімін қамтиды. Оқушылар оқып жатқан ұғымдар арасындағы байланыстарды түсінбей, оқулықтағы қадамдарды орындау арқылы компьютерлік кодты жазады. Осыған байланысты көптеген оқушылардың тіпті ең қарапайым бағдарламалау идеяларын түсіну қиынға соғады. Бұл оларға негізгі бағдарламаларды әзірлеуді қиындатады және сайып келгенде, неғұрлым күрделі идеяларды меңгеріп, түсінуді қиындатады. Осыны ескере отырып, бұл зерттеу оқу қиындықтары, оқу қалауы және сынып деңгейлері сияқты бірегей  оқушылар деректерінің әртүрлі көздеріне негізделген дербестендірілген оқу ортасын ұсынады. Тесттерге жауап беруді талдау оқушыларға кездесетін оқу қиындықтарын анықтауға көмектеседі. Одан басқа, әр оқушының ерекше оқу түріне сәйкес көрсету стилін реттеу үшін оқу стильдері сауалнамасы қолданылады. Әр оқушының оқу ресурстары да олардың орындау деңгейіне қарай реттеледі, ол үш деңгейге бөлінеді: жоғары, орташа және төмен. Деректерді талдауға сәйкес, дербестендірілген оқу ортасын пайдаланған оқушылар бағдарламалау негіздерін меңгеруде табысты болды. Зерттеуге сапалы тесттік талдаудан басқа, оқушылардың көзқарастары, қатысуы, қанағаттануы және дербестендірілген оқу қалауы бойынша сандық сауалнамалар қамтылды.

Оқушылардың қабілеттері мен оқу нәтижелерін арттыру мақсатында Тараз қаласындағы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің 8-сынып оқушыларын қатыстыра отырып, дербестендірілген оқытудың эмоционалдық-психологиялық құрамдас бөліктеріне назар аударылды.

Түйін сөздер: индивидуалды әдіс, бағдарламалау дағдысы, дербестендірілген оқыту.

Авторлардың биографисы

Б. Дуйсекеева, Қожа Ахмет Яссауи атындағы халықаралық қазақ-түрік университеті, Түркістан қ., Қазақстан

«Информатика» білім беру бағдарламасының докторанты, Қожа Ахмет Яссауи атындағы халықаралық қазақ-түрік университеті ( Түркістан қ., Қазақстан,  e-mail: Duysekeeva_b@trz.nis.edu.kz )

С. Конева, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан

педагогика ғылымдарының кандидаты, “Информатика және информатизация» кафедрасының аға оқытушысы, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті,  (Алматы қ., Қазақстан,  e-mail: konevasveta@mail.ru )

Т. Сарсембаева , Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан

«Жасанды интеллект және Big Data”  кафедрасының аға оқытушысы,  Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті( Алматы қ., Қазақстан,  e-mail: talshyn.sagdatbek@kaznu.edu.kz)

Жүктелулер

Как цитировать

Дуйсекеева, Б., Конева S. ., & Сарсембаева T. . (2024). Оқушылардың бағдарламалау бойынша оқуын ынталандыру үшін дербестендірілген оқыту. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 81(4), 65–73. https://doi.org/10.26577/JES2024v81.i4.6

Шығарылым

Бөлім

Электронды оқыту мен дистанционды білім беру