Жоғары сынып оқушыларының оқу үлгеріміне жағымды эмоцияларды өсірудің ықпалы
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES20258433Аннотация
Оқушыларды оқыту процесінде: Эмоциялық факторлардың негізгі рөлі және олардың жоғары сынып оқушыларының оқу жетістіктеріне әлеуетті әсері. Эмоциялар оқу барысында өмірлік маңызды рөл атқарады және оқушылардың оқу үлгеріміне әсер етеді. Жоғары сынып оқушылары дене және психикалық дамудың сезімтал кезеңіне жатады. Олар ауыр академиялық қысымға тап болып қана қоймай, күрделі психологиялық өзгерістерге төтеп беруі қажет, бұл эмоциялық проблемаларды осы топтың арасында ерекше көрнекті етеді. Оң эмоциялар оң психологиялық тәжірибе ретінде жоғары сынып оқушыларының танымдық процестеріне, оқу уәждемесіне, психологиялық ресурстарын бөлуге айтарлықтай оң әсерін тигізуі мүмкін, осылайша олардың оқу жетістіктерін одан әрі арттыруға ықпал етеді. Бұл құбылысты тереңірек түсіну үшін білім беру психологиясының тиісті теориялық негізіне сүйене отырып, бұл мақала оң эмоцияларды өсіру мен жоғары сынып оқушыларының оқу жетістіктері арасындағы күрделі қарым-қатынасты жан-жақты және терең зерттеуді жүргізеді. Бұл жоғары сынып оқушыларына өз эмоцияларын неғұрлым тиімді басқаруға және тамаша оқу жетістіктеріне қол жеткізуге көмек көрсету мақсатында қатаң академиялық талдау арқылы жоғары сыныптарда білім беру және оқыту практикасы бойынша ғылыми негізделген және жедел-анықтамалық ұсыныстар беруге бағытталған. Сауалнамаға 254 оқушы қатысты.
Түйін сөздер: Жағымды эмоцияларды өсіру, жоғары сынып оқушысы, оқу үлгерімі.
