Биология мамандығында саңырауқұлақтар бөлімінен көрнекілікті оқу үдерісінде пайдалану. Использование наглядных пособий в учебном процессе в разделе грибы по специальности «Биология ».

Авторлар

  • Zh. T. Abdrassulova. Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
  • A. S. Newsome. Миссисипи Валлей Мемлекеттік университеті
  • Zh. B. Shildebaev. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • N. N. Salybekova. Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
  • Zh. Zh. Kuzhantaeva. Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
        40 52

Кілттік сөздер:

астық тұқымдастары, кеппешөп, саңырауқұлақ, оқу үдерісі, зерновые культуры, гербарий, грибы, учебный процесс,

Аннотация

Білім берудің негізгі жетістігі, ол білімгерлердің ойлау қабілетін дұрыс ұйымдастыра
білу. Оқу көрнекілігі– оқу материалын меңгеру сипатына әсер ететін негізгі факторлардың бірі болып табылады. Оқытушының баяндауымен түсіндірілген сабақтан
алынған білімге қарағанда, көрнекілікті пайдалана отырып, оқытылған сабақтар білімгерлердің білімін жоғарылататыны белгілі. Оқу үдерісінде көрнекілікті
пайдалану оқытушымен тығыз байланысты. Білімгерлер мұғалімнің айтқан оқу материалдарын, алған білімдерін өздері эксперименттер арқылы, құбылыстар мен үдерістерді нақтылап, көре алады. Көрнекілік құралдар студенттердің оқуға деген қызығушылығын арттырады. Мақалада саңырауқұлақтар бөлімінен көрнекіліктерді
пайдалану ерекшеліктері мен әдістері келтірілген.Қазіргі таңдағы саңырауқұлақтар
бөліміндегі өзгерістерге шолу жасалған. Саңырауқұлақтардың түрлерін (қаракүйе, ақұнтақ,қастауыш, зең саңырауқұлақтары, астықтың сызықты таты),көрнекілік ретінде
пайдаланудың ерекшеліктері көрсетілген. Сонымен қатар, астықтарды зақымдайтын (фузариоз және макроспориоз) ауруларының қоздырғыштарының биологиялық ерекшеліктерін зерттеу нәтижелері берілген.

Успех обучения зависит от правильной организации всей мыслительной деятельности
студента. Наглядность обучения становится одним из факторов, влияющих на характер усвоения учебного материала. Средства наглядности обеспечивают полное
формирование какого- либо образа, понятия и тем самым способствуют более прочному усвоению знаний, пониманию связи научных знаний с жизнью. Использование средств наглядности в учебном процессе всегда сочетается со словом учителя. Проводя самостоятельные опыты, ученики могут убедиться в истинности приобретаемых знаний, в реальности тех явлений и процессов, о которых рассказывает учитель. А уверенность в истинности полученных сведений, убежденность в знаниях делают их осознанными, прочными. Средства наглядности
повышают интерес к знаниям, делают более легким процесс их усвоения, поддерживают внимание ребенка,содействуют выработке у учащихся эмоционально-
оценочного отношения к сообщаемым знаниям.В статье рассмотрены особенности
и методы использования наглядных пособий в разделе Грибы. Так же показаны
особенности использования видов грибов (головня, мучнистая роса, спорынья, плесневые грибы, ржавчина) в качестве наглядных пособий и результаты исследования биологических особенностей микроскопических родов грибов (фузариум и макроспориум), поражающих семена зерновых культур.

Библиографиялық сілтемелер

1 Назарбаев Н.А. ҚР Президентінің «Қазақстан-2050» стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты
Қазақстан халқына Жолдауы.– Астана, 2012.
2 Қазақстан Республикасының Президенті– Елбасы Н.ә.Назарбаевтың «Қазақстан– 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір
болашақ» атты Қазақстан Халқына Жолдауы. Егемен Қазақстан, №11 (28235) 18 қаңтар,2014. – 34 б.
3 Морозова В.Ф. Формирование системы умений в процессе обучения ботанике:Дис.... канд. пед. наук: 13.00.02.-М.,1986. 176с.
4 Рейвн П., Эверт Р., Айкхорн. Современная ботаника.1-том. – М.: Мир, 1990. – 183-220 бб.
5 Abdrassulova Z.T., Kuzhantaeva Z.Z., Anuarova L.E. Biological specifics of some species of fungi on seeds of grain crops. Life Sci J 2014;11(6s):79-82 (ISSN:1097-8135).
6 Kosiak В., Torp M., Skjerve E., Andersen B. Alternaria and Fusarium in Norwegian grains of reduced quality – a matched pair sample study // Int. J. Food Microbiol. 2004. – Vol. 93. – P. 51–62
7 KriuchkovaLO . 2013г. Микромицеты связанные с пшеницы заболеваний в разных регионах Украины.Микробиология 2013 июль-август; 75 (4):59-68.
8 Пономарева, И.Н. Общая методика обучения биологии: учебно-методическое пособие для студентов педагогических ВУЗов / И.Н. Пономарева,В.П. Соломин,Г.Д. Сидельникова.– М.: Академия,2003. – 272 с. ISBN 5-7695-0948-1.

Жүктелулер

Как цитировать

Abdrassulova., Z. T., Newsome., A. S., Shildebaev., Z. B., Salybekova., N. N., & Kuzhantaeva., Z. Z. (2016). Биология мамандығында саңырауқұлақтар бөлімінен көрнекілікті оқу үдерісінде пайдалану. Использование наглядных пособий в учебном процессе в разделе грибы по специальности «Биология ». ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 44(1). вилучено із https://bulletin-pedagogic-sc.kaznu.kz/index.php/1-ped/article/view/299

Шығарылым

Бөлім

Пәндерді оқыту әдіснамасы