ОТБАСЫНДА ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРҒА АТА-АНАСЫНЫҢ ҚАТЫНАСЫ

Авторлар

  • Zh Namazbayeva КазНПУ имени Абая
  • A Daurambekova КазНПУ имени Абая

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES.2019.v58.i1.09
        41 29

Аннотация

Мақала зияты зақымдалған балалардың әлеуметтік-коммуникативті дағдыларын театрландырылған іс-әрекеттер арқылы қалыптастыру жолдарына арналған. Сондықтан авторлар зияты зақымдалған балалардың физиологиялық, психологиялық ерекшеліктеріне талдау жасай отырып, театрландырылған ойын әрекеттері арқылы әлеуметтік-коммуникативті дағдыларын қалыптастыруға болатындығын дәлелдейді. Театрландырылған ойындар балалардың ой - өрісін кеңейтеді, балаларды әңгімеге араласуына, шығармашылық қабілеттерінің дамуына ықпал етіп, әрі театрландырылған ойын әрекеттерін мимика, интонация, дене қимылдары арқылы көрсетіп, қойылым мазмұны түсіндіріледі. Зияты зақымдану – бұл балада танымдық әрекеттің жеткілікті дәрежеде дамымауынан, эмоционалдық ерік сапаларының анық сипат алмауымен сипатталады. Зияты зақымданған балалар оқу бағдарламасын меңгеру үшін кездесетін қиындықтарды жеңіп, эмотциональдық ерік-жігерін, әлеуметтік-коммуникативті дағдыларын меңгеруге психологиялық көмек берілу тиіс.

Түйін сөздер: зияты зақымданған балалар, әлеуметтік-коммуникативті дағдылар, театрландырылған ойын әрекеті, шығармашылық қабілет, мимика, интонация, дене қимылдары.

Жүктелулер

Жарияланды

2019-05-23

Шығарылым

Бөлім

Инклюзивті білім беру