Академиялық ағылшын тілі курсында студенттердің сөйлеу дағдыларын жетілдіру
DOI:
https://doi.org/10.26577/JES.2021.v66.i1.013Аннотация
Бұл мақалада бірінші курс студенттеріне академиялық ағылшын тілі курсын оқытудың қорытындылары берілген. Мақалада ағылшын тілін оқыту үдерісінде сөйлеу дағдыларын жетілдіру үшін қолданылған жаттығулардың түрлері берілген. Академиялық ағылшын тілінің оқу жоспарының талаптарына сәйкес студенттерге әр апта сайын сөйлеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында түрлі тақырыптар мен жағдаяттық тапсырмалар ұсынылды. Студенттердің сөйлеу дағдыларын оңтайландыру үшін сөйлеу дағдыларын жүйелі түрде жетілдіруге әкелетін технологияларды қолдана отырып оқыту ұсынылды. Зерттеуге барлығы “Intermediate” деңгейдегі 32 студенттен құралған төрт топ қатысты. Сөйлеу қабілетін тексеруге арналған тестілер аралық бақылау емтиханға және қорытынды емтиханға енгізілді. Тәжірибе көрсеткендей, студенттерге ағылшын тілінде сөйлеу қорқынышынан арылу керек, бұл ағылшын тілінде сөйлесуге байланысты қорқынышты азайтуға немесе толықтай жоюға көмектеседі және оқу кезіндегі тұрақты және сенімді тәжірибені көрсетеді, сонымен қатар әр түрлі техникалық құралдарды қолдану арқылы ағылшын тілін үйрену немесе оқыту болып табылады. Зерттеу пәні – бірінші курс студенттерінің сөйлеу дағдыларын жетілдіру, мұнда студенттер жаңа лексиканы үйреніп, семестр барысында сөйлеу дағдыларын жаттықтырады. Зерттеу үшін оқу құралдары, оқыту мен оқытуға арналған түрлі платформалар қолданылды. Зерттеулер Алматы қаласының жоғары оқу орындарының бірінде, Халықаралық ақпараттық технологиялар университетінде жүргізілді. Зерттеу нәтижесінде отыз екі студент аралық бақылауға қарағанда қорытынды емтиханында жақсы нәтиже алғанын көрсетті.
Түйін сөздер: шетел тілін оқыту, сөйлеу қабілеті, бағалау.