Лингва франка ретіндегі медициналық ағылшын тілі: пациенттердің тәжірибесі және оқыту стратегиялары

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JES2024v81.i4.15
        72 30

Аннотация

Осы зерттеу қазақстандық медициналық мекемелерде ағылшын тілін лингва франка ретінде қолданудың ағымдағы жай-күйін және медициналық мақсаттар үшін ағылшын тілін оқыту саласындағы халықаралық жетістіктерді зерттеуге бағытталған аралас әдістерді пайдалана отырып жүргізілген зерттеу болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін біз сандық (сауалнама) және сапалық (жүйелі шолу) зерттеу әдістерін қолдандық. Қазіргі уақытта Қазақстанда оқитын немесе тұратын ағылшын тілінде сөйлейтін пациенттердің арасында (n = 44) анонимді сауалнама жүргізілді. Пациенттердің едәуір бөлігі ауруханаларға жеңіл ауруларды (мысалы, суық тию, тұмау), жоспарлы тексерулерді және медициналық анықтамаларды алу үшін жиі баратыны анықталды, бірақ олардың көпшілігі қарым-қатынаста қиындықтарға тап болады. PRISMA ұсынымдарына сәйкес жүргізілген жүйелі шолу барысында медициналық студенттердің ағылшын тілін оқытудағы тілдік дағдылар мен оқу үлгерімін жақсартатын, тиімді педагогикалық инновацияларды анықтауға мүмкіндік беретін, 12 мақала таңдалды. Атап айтқанда, қарастырылған зерттеулерде бірнеше тенденциялар анықталды, мысалы, технологияны қолдану арқылы оқыту (микроблогтар, мета-ғалам, аралас оқыту), құрдастармен бірлескен оқыту (құрдастарымен кері байланыс, шетелдік студенттерді өзара оқытуға тарту) және әртүрлі интерактивті және қызығушылық арттыратын әдістер. Осы зерттеудің нәтижелері қазақстандық педагогтар мен әдіскерлерге шетелдік әріптестер енгізетін педагогикалық инновациялардан хабардар болуға көмектесе алады. Бұл білімді медициналық студенттерге арналған ағылшын тіліндегі оқу бағдарламаларына тиімді тәжірибелерді енгізу үшін пайдалануға болады. Пациенттердің тәжірибесін түсіну мұғалімдердің медициналық мекемелердегі ағылшын тілінде сөйлейтін науқастардың коммуникативті мәселелері және дәрігер мен пациент арасындағы ең көп таралған қарым-қатынас сценарийлері туралы хабардарлығын арттыруы мүмкін. Бұл мұғалімдерге медициналық студенттерді Денсаулық сақтау саласындағы нақты қарым-қатынасқа жақсырақ дайындау үшін сабақтарын бейімдеуге көмектеседі.

Түйін сөздер: Арнайы мақсаттағы ағылшын тілі, МАЛФ, медициналық студенттер, дәрігер мен пациенттің қарым-қатынасы

Авторлардың биографисы

A. Әлиакбарова, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан

PhD доктор, түркология және тіл теориясы кафедрасының аға оқытушысы, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті (Алматы қ., Қазақстан, e-mail: aliakbarova.a@kaznu.kz)

Л. Байтлеуова, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан

«Шетел тілі: екі шетел тілі» білім беру бағдарламасының докторанты, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті (Алматы қ., Қазақстан, e-mail: laura.baitleuova@gmail.com)

Жүктелулер

Как цитировать

Әлиакбарова A., & Байтлеуова L. (2024). Лингва франка ретіндегі медициналық ағылшын тілі: пациенттердің тәжірибесі және оқыту стратегиялары. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия, 81(4), 173–185. https://doi.org/10.26577/JES2024v81.i4.15